Vart hamnar filen?

Sorbe

Trådstartare
Om man håller på och mottagar en stor fil, och avbryter den efter halva, vart hamnar den då? Jag har uppmärksammat att den tagit en hel del space på datorn, men vart den hamnade vet jag inte, allt brukar hamna i en särskild mapp, men den här har inte hamnat där. Hjälp?
 
Sv: Vart hamnar filen?

hamnar den inte på mina mottagna filer?
 
Sv: Vart hamnar filen?

Det beror ju på vilket program du tar emot filen med. Är det msn så är det mottagna filer. Men är den avbryten halvägs är den gone
 
Sv: Vart hamnar filen?

Nej, det är inte via msn, jag har två mottagna filer mappar, ena är för msn och i den andra hamnar resten. Den bör hamna i den sistnämda, men den finns inte där, men ändå har den snott plats.
 
Sv: Vart hamnar filen?

Du kan ju se i respektive program var dom lagrar sina temporära filer.
 
Sv: Vart hamnar filen?

Jag har sökt, men den finns inte.

Med tanke på att jag avbröt efter mindre än att halva var nerladdad, bör den inte ha försvunnit puts väck då?
 
Sv: Vart hamnar filen?

Åh! Jag hittade dem! Tack! :bow:
Nu vart datorn genast 8 GB lättare. :D
 

Liknande trådar

Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Mineur
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 680
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: BornAgain
·
F
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 692
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp