Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

B

Birke

Saknar några bra fälttävlanshästar som jag inte sett ute i år. Vet någon var Really Famous, Zorn, Jatza,Catus,Bertone tagit vägen? Nya ryttare? :smirk:
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Jatza hette någon häst som var och tävlade lätt klass i Skurup förra helgen. Tror den var placerad
Kolla resultaten därifrån :)
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Jatza ägs av en tjej här på Buke...men hon får nog tala om det själv om hon vill.. :smirk:

Bertone skulle väl bli dressyrhäst..? Vet inte om Nina har kvar den..
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Zorn råkade ut för en senskada och har precis fått börja sättas igång på riktigt. (så hans ägare ska tävla min häst i helgen :angel: ;) )
tråkigt, men han är ju ung och kommer förhoppningsvis tillbaka!
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Nope,vi var inte i skurup,senaste tävlingen var i tågarp.
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Ja just det, det vár ju därför jag kände igen namnet också. Du berättade att du hade blivit placerad där :idea:
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Andler har nog kvar Really F, men hon gifte ju sig i våras och kanske tar det lugnt i år. Gravid kanske... :o jag har Amarettos lillasyster hemma hos mig..... ;)
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Sofia har fått barn. hon har börjat tävla lite smått. Vet att hon var i tågarp med en unghäst.
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Zorn har varit långtidskadad. är snart antagligen tillbaka
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Jatza har bytt ägare men hon finns här på buke så kan nog berätta mer själv ;)
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Bertone tror jag har varit skadad. Är dock inte säker men har hört det någonstans ifrån
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Really Famous är väl inne på sin andra senskada nu och dessutom har Sofia fått barn i år men han är nog igång till nästa säsong.
 
Sv: Vart har Really Famous,Zorn m.fl tagit vägen?

Zorn står i mitt stall! :)
han har haft en senskada och är under igångsättning nu! är inte helt säkert om han kommer hålla för de högre klasserna! men vi hoppas såklart på det bästa!! lilla Zooorniis!! :banana:
 

Liknande trådar

Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
743
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 588
Senast: manda
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 849
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp