Vart ska jag flytta?

Sv: Vart ska jag flytta?

Okej :) låter ju som att man kan stå ut med :p hur är det med jobb ich så där då?

Det är exakt samma sak med regnet i Skottland kan jag informera om då. Det regnar nästan varje dag, men det är väldigt sällan som det håller i sig någon längre tid - på sin höjd ett par timmar. Annars är det mest skurar vi snackar, ibland med strålande sol emellan men oftast är här ganska grått är jag rädd.

Sv: Vart ska jag flytta?

Det är ju exakt samma klimat som vi har i Skåne ;) Möjligen att hösten kommer tidigare här.

Jag flyttade inte pga vädret (isåfall hade jag inte bosatt mig i norra Tyskland utan mer söderut). Men i jämförelse från Dalarna där jag bodde innan är det stor skillnad på vädret!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 521
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 787
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Ja, det här med Bruce förmåga att inte hålla tätt inomhus börjar bli en följetång nu, men har dessvärre nått den grad att jag börjar... 13 14 15
Svar
289
· Visningar
25 130
Senast: Duplo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 871
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka