Bukefalos 28 år!

Vart ska man annonsera...?

Skogstrollet

Trådstartare
För att nå de som söker hund att träna och tävla (lydnad, agility, bruks) med? Var hittar jag det aktiva hundfolket?

Blocket och vovve generar bara folk som erbjuder sig att ta hunden gratis eftersom de har stor tomt... :grin:
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Lappar på närliggande brukshundsklubbar kanske? Eller rasklubbens hemsida?
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Ja rasklubben har jag självklart redan annonser ute på. :) Likaså finns annonser ute på forum och facebookgrupper för lokala hundklubbar. Men nya ägaren behöver ju inte bo i närheten och åka runt och sätta upp lappar på landets alla BKar känns långsökt.
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Ska Qito flytta också?

Rasklubbens hemsida känna ju vettigast? Tidningen Brukshunden då? Sen skriva extremt tydligt i annonsen vad hunden kräver.
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Ja.

Rasklubben har jag som sagt redan annonserat på rätt länge, men de flesta söker en sällskapshund och han behöver aktiveras mer (så som jag ursprungligen tänkt göra).

Jag tycker annonserna är väldigt tydliga men folk läser dåligt...
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Aktiv hund? Där finns både forum och annonser. Lägger inte in länk pga forumreglerna men googla aktiv hund så hittar du det.

Edit, såg nu att deras annonstorg är stängt men forumen är aktiva och kanske du kan skriva en efterlysning där och nå den som kan förvalta den motor som Qito verkar ha.
 
Senast ändrad:
Sv: Vart ska man annonsera...?

Om du är medlem på Facebook så finns det ju sidor där man kan annonsera på plus att har du många vänner så når du ju många även om du lägger bild + text på din egen tidlinje.

Vad är det för ras?
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Jag, och uppfödaren, har annonserat på facebook i månader. Kan du tipsa om stora grupper med aktivt hundfolk som jag kan ha missat så tar jag tacksamt emot!

Det är en lancashire heeler. Vill inte att tråden tas bort pga den kan tolkas som annonsering så jag skriver helst inte mer än så. :-)
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Jag, och uppfödaren, har annonserat på facebook i månader. Kan du tipsa om stora grupper med aktivt hundfolk som jag kan ha missat så tar jag tacksamt emot!

Det är en lancashire heeler. Vill inte att tråden tas bort pga den kan tolkas som annonsering så jag skriver helst inte mer än så. :-)

Nä tyvärr vet jag ingen lämplig grupp för att sälja en heeler, bara för mina egna raser... Hoppas du hittar en bra köpare till slut :)
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

Jag, och uppfödaren, har annonserat på facebook i månader. Kan du tipsa om stora grupper med aktivt hundfolk som jag kan ha missat så tar jag tacksamt emot!

Det är en lancashire heeler. Vill inte att tråden tas bort pga den kan tolkas som annonsering så jag skriver helst inte mer än så. :-)

Agilityfolket når du i grupperna: Agility Sverige och Agilitynytt i Sverige.
 
Sv: Vart ska man annonsera...?

ifokus.se har flera olika hundsidor, på flera av dem kan man lägga ut annons i texten, finns även ett forum för omplaceringar.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 280
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
3 069
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 768
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 170
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp