Bukefalos 28 år!

Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Sv: Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Jag köpte vanliga hederliga elastiska bomullslindor på Horze förra året. Jag fick också leta ett bra tag innan jag fann dem. Kolla där.
(vad alla dessa lindor i fleece finns för fattar jag inte?? Vill jag ha ett stallbandage på ska det värma bra och då är det yllelindor som gäller tycker jag)
 
Senast ändrad:
Sv: Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Jaså man kan se vilket inlägg man svarar på? Det var som tusan.

Ja det var bara en sån där omedelbar reflektion jag fick när jag läste ditt inlägg, att för mig känns det skillnad men hade jag inte kunnat tala om det hade det nog inte gått att se utifrån. Nu är det iof helt olika ställen man lindar på. Jag lindar vristen så det är väl mer jämförbart med att linda hasen på hästen. Jag är väl själv tveksam till om det skyddar mot annat än slag och sånt.
 
Sv: Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Yes, klicka på länken som står till höger i det gröna fältet ovanför inlägget, "Svar på:".

Jo, men att det kan ge människor stöd tvivlar jag absolut inte på, när jag har ledvärk kan en rätt lindad linda göra under för mina fotleder. Däremot är min övertygelse att en linda, oavsett material, inte ger 500 kg häst stöd med den belastning de lägger på varje ben vid arbete.
 
Sv: Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Tusen tack för länken, men tyvärr så fanns det inga roliga färger kvar så jag får fortsätta leta.....
 
Sv: Vart tog alla vettiga benlindor vägen?!

Kl, jag lindar nästan bara med fleece och de funkar super, jag lindar av estetiska skäl och inge annat. Jag tycker det är snyggt helt enkelt=)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
30 242
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kvällens laguppställning blev samma som förra veckan: Dunja (fina mörkbruna fröken långöra) och Sahara (det frissiga kraftiga fuxstoet)...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 480
Senast: zabby
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 349
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp