• Träning
  • Trådstartare Trådstartare hoppsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 749
H

hoppsan

I år är det samma visa igen.Han blir galen i boxen.Tidigt om mårnarna sätter han i gång.Typ 5.Sparkar med frambenen i boxväggen.I morse så var det alldeles dammigt i stallet när jag komm ut.Så pass hadde han skrapat med hovarna i cementgolvet.Jag trodde någon var inne och vrålsopade golvet-så dammigt var det.Han rids varje dag,är ute ungefär tolv timmar i hagen.Finns det någon annan som har samma problem !Vad ska jag göra.Jag är rädd att han ska få något men av allt sparkande. :confused:

Har löst problemet.Hängde ett långt gummirör på det mest utsatta området.Och sen får han ha öppen övergrind i dörren på natten.Han tycker förmodligen det inte är så roligt att sparka längre.För gummiklossen ger han en kyss tillbaka.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 275
Hästvård I väntan på Vet. som kommer nästa vecka tänkte jag dela med mig av mina funderingar och se om någon varit med om något liknande. Min...
Svar
0
· Visningar
871
Senast: hep
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter... 2
Svar
22
· Visningar
6 839
Senast: Luleå
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta... 2
Svar
21
· Visningar
6 431
Senast: annathegreatest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka