Varulvslekarnas anmälningstråd

Vill jag med, men speditörerna ställer till det ordentligt med arbetstiderna, så hinner inte läsa leken innan 2200 när jag har parkerad för dagen, och då är ju lynchen redan avgjord och de onda oftast offline så man inte har något att komma med i lyan heller.

Anmäler mig till lek när jag har ledigt 1 vecka eller 2 nästa gång.
 
Det tror jag inte på! :cautious:

Men jag kan nog fundera på att vara LL igen :d
Va va va? Litar du inte på att vi inte bits? :cautious: De enda som möjligen bits är ulvarna när de käkar… :laugh:

Men då är du LL då? :) I så fall sätter jag upp dig på listan 🤗


LL: Asko

1. Heffaklumpen
2.Ceta
3. Qitis
4. Klara
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.
 
Va va va? Litar du inte på att vi inte bits? :cautious: De enda som möjligen bits är ulvarna när de käkar… :laugh:

Men då är du LL då? :) I så fall sätter jag upp dig på listan 🤗


LL: Asko

1. Heffaklumpen
2.Ceta
3. Qitis
4. Klara
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.
Det beror på när det blir! Det ligger lite plugg framför mig, men det kan väl ta ett litet tag innan vi börjar. Så jag hinner förhoppningsvis skrapa ihop material.
Får fundera på tema 🤔
 
Vill informera att jag tror att jag har kommit fram till ett tema som jag hoppas att de flesta kan uppskatta. Det blir nog inte likadan höjdare som förra gången (Lejonkungen) men jag funderar på Downton Abbey filmen från 2019.

Jag har inte börjat fundera på roller ännu så jag har arbete kvar, men tänkte höra om folk skulle kunna vara intresserade av det?
 
LL: asko

1. Heffaklumpen
2.Ceta
3.
4. Klara
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.

Pga tragedi i familjen stryker jag mig så länge från lek.
Min syster som varit inblandad i trafikolycka när hon cyklade och troligen inte kommer överleva
 
Men vad tråkigt att höra @qitis! Vi håller alla tummar och tassar för att ett mirakel ska inträffa och att det går så bra som det kan gå under omständigheterna ❤️❤️
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 825
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 728
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 621
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 479
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp