Varulvslekarnas anmälningstråd

Börjar det inte bli dags för en lek snart? :) Startar en ny lista, då den gamla var just gammal 😅

LL:

1. Ceta
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Jag skulle vilja vara med med förstår inte allt, hur kommer man fram till vem man tror är ond? Skriver man om något bestämt i en tråd eller hur går själva leken till?
Åh jag som lekt i många år förstår inte heller allt.

Lektråden är den man skriver i.
De onda har en egen tråd/pm-konversation
 
Jag skulle vilja vara med med förstår inte allt, hur kommer man fram till vem man tror är ond? Skriver man om något bestämt i en tråd eller hur går själva leken till?
Kul att du vill vara med! Jag har bara varit med några lekar, och innan jag gav mig på det läste jag igenom två gamla lek-trådar för att förstå upplägget lite :) Tests det! Eller om vi kommer igång med många leka på rad så kan du säkert hänga med lekledaren i någon lek det lär man sig också mycket på!
 
Jag tänkte på denna tråden häromdagen :love: Bra initiativ @Ceta 😁

Är inne i en period med sjukt mycket i skolan, så jag har tyvärr inte tid att leka själv just nu. Men hänger gärna med i LL lyan :)
 
Okej, nu ska jag nog ha lite mer tid den kommande veckan. Så om leken kommer igång ganska snabbt så kan jag nog vara med :)

Visst ville du också vara med @QueenLilith?


LL: Myrten

1. Ceta
2. Blacksmithfarm
3. Qitis
4. QueenLilith
5. Heffaklumpen
6.
7.
8.
9.
10.
 
Jag vill gärna vara med om det blir en lek :) Men det beror lite på när leken startar då jag eventuellt kommer ha ganska mycket i skolan innan jul :down:
 
Hej!
Nu är sommaren här och semestern börjar närma sig för många. Det brukar betyda att fler har tid att leka. Så vad säger ni, ska vi försöka dra ihop en sommarlek? Det är ett tag sedan vi lekte nu så i alla fall jag skulle tycka att det vore kul 😊☀️
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
7 170
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 689
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 465
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 278
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp