Jag var inte med i den leken där det senast förekom men har för mig att det var en ulv som blev BM...![]()
Jag har blivit framröstad som BM när jag var ulv. Inget att rekommendera eftersom jag blev siad direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var inte med i den leken där det senast förekom men har för mig att det var en ulv som blev BM...![]()
Det var lite det jag funderade över, om BM inte blir käkad kommer ju funderingen omedelbart att bli att BM är ulv...![]()
Jag har blivit framröstad som BM när jag var ulv. Inget att rekommendera eftersom jag blev siad direktängeln oroade sig dock för mig och skyddade mig
![]()
Är väl några nya + @Sasse före om hon ville va? Annars passar det bra för mig!
Är väl några nya + @Sasse före om hon ville va? Annars passar det bra för mig!
+ @NiyamaSasse sa nog att hon väntade lite, det var ju iofs ett tag sedan så hon kanske vill nu? Och @LenaH har det väl också varit prat om men jag vet inte om det är som hon vill själv eller mest andra som villAnnars är det nog jag bland de nya som sagt först men jag skulle ju ändå praoa hos dig innan jag har egen lek! Så om inte Sasse eller LenaH vill så kan vi kanske ta nu?
![]()
LL Niyama
1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.quarter4ever
4. Paddington
5. glömmerallt
6. fio
7. Habina
8. LenaH
9.
10.
11.
Måste ju ta chansen att kunna få rösta ut @LenaHhoppas hon anmäler sig nu
LL?
1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.quarter4ever
4. Paddington
5. glömmerallt
6. fio
7.
8.
9.
10.
osv.