Vi tycker om dig ändå Evert
Meh jag taggade ju inte-ni är onda onda allihopa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tycker om dig ändå Evert
Meh jag taggade ju inte-ni är onda onda allihopa![]()
alltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!Ja men det är ju upp till var och en att visa sitt rätta jag? Jag menar - Evert skulle tvingas dra ner sitt skrivande till en tredjedel, @Lobelia skulle tvingas lära sig skillnaden mellan siare och spion, @Snurrfian skulle behöva verka strukturerad, @cirkus skulle sluta använda
, jag skulle få sluta inleda varje mening med "alltså-", @Klara skulle börja lukta och du skulle svälta.
![]()
Jag tror det när jag ser detalltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!
Med det sagt så är det en kul idé! jag skulle ( om det passar) tycka att det vore roligt med en anonymlek- jag paxar " Q" direkt- eh-eller inte.....
![]()
alltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!
![]()
Så snart ska du också bli troendeJag tror det när jag ser det
Nej poängen är att jag inte tror digSå snart ska du också bli troende![]()
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...åhum, nu snackade vi i leken
vavava
![]()
Tre hjälpredor, två som svara Evert och en som svarar restenLL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...![]()
![]()
![]()
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...![]()
![]()
![]()
vofförinte dårå?Nej poängen är att jag inte tror dig![]()
Och framför allt kanske det blir lite roligare för dem som ofta blir siade eller käk tidigt lite väl ofta.Men ideén som sådan är kul tycker jag!
Anonym-leken borde ju kunna ge ytterligare en dimension till detta med att kunna luras och teoria för sitt lag -eller?
Och om inte ens lyan vet vilka som är med i laget ( OM alla kan hålla sig ifrån att berätta det?- kanske att LL inte blir utkastad så det kommer klart att framgå?) så blir det ju jättespännade!
Stackars LL i den leken
![]()
Nej poängen är att jag inte tror dig![]()
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...![]()
![]()
![]()
Tre hjälpredor, två som svara Evert och en som svarar resten
Man behöver inte svara, hon pratar så bra med sig själv![]()
det håller jag med om- det vore ett bra grepp kanske?Och framför allt kanske det blir lite roligare för dem som ofta blir siade eller käk tidigt lite väl ofta.![]()
Såja, du har ju alltid rösterna i huvudet att prata med.
men nu börjar du snacka "grey-språk!"En helt vanlig vaniljlek med "vanliga" roller och utan gissningskonsekvenser åtminstone första gången? Bara en hel massa nya användare?![]()