Så mycket bättreSå ska det låta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket bättreSå ska det låta![]()
bara om jag får vara domare, för jag tror INTE ngn ev er vill höra mig sjunga......Så ska det låta![]()
Åh Nä!!! Så lätt sliper du inte undan!!bara om jag får vara domare, för jag tror INTE ngn ev er vill höra mig sjunga......![]()
vad händer om jag väljer sanning OCH konka!!??Åh Nä!!! Så lätt sliper du inte undan!!
Jag tänkte mig att ingen ska sjunga alls, mer gissa låten typ?( även om man får sjunga om man vill)
SEDAN tänkte jag mig att ev utslagsfråga ( or- helst) skulle vara om björnen väljer sanning ( marmeladmackor @bollen__
) eller konka ( dunderhoning)
![]()
vad händer om jag väljer sanning OCH konka!!??![]()
Btw:
Det ryktas om fortsättningskurs i föregående clinic.Och var man inte med på grundkursen kan man ta den samtidigt
Den ska troligen hållas den 16/10 - anmälan är öppen
bara kul ju
men vi vill ha svar på sanningsfrågan![]()
förresten - det råkade inte vara din tandborste @quarter4ever ??Och jag lovar, lovar, lovar att det inte ska hända samma sak den här gången som förra gången.
Proooomize
Och jag lovar, lovar, lovar att det inte ska hända samma sak den här gången som förra gången.
Proooomize
förresten - det råkade inte vara din tandborste @quarter4ever ??![]()
Tur du inte tipsade Stefan om detta när han pratade om topsenOch jag lovar, lovar, lovar att det inte ska hända samma sak den här gången som förra gången.
Proooomize
jag hade inte testat då, men du kan ju visa honom klippet nuTur du inte tipsade Stefan om detta när han pratade om topsen![]()
jag var på väg men det kändes som det skulle vara som att öppna pandoras askTur du inte tipsade Stefan om detta när han pratade om topsen![]()
Tror jag avstårjag hade inte testat då, men du kan ju visa honom klippet nu![]()
![]()
LL: Poisonous
1. bollen__
2. cirkus
3. Ferrari
4. Mirtai
5.quarter4ever
6. Blacksmithfarm (om första dl är absolut tidigast torsdag, då lär det bli en tidig röst. Men sedan har jag mer tid några dagar.)
7. Lobelia
8. Koppen (pausen är slut!)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.[
För de som inte kan närvara på clinic hos cirkus i oktober så finnes möjlighet att komma till mig i Karlstadv 45 på lördagen tänkte jag mig om ingen har några invändningar ? Alltså lö 7/11
Givetvis är alla som deltar/ deltagit i lekarna välkomna enligt devisen the more the merrierså himla kul att träffa er alla
Och sängplatser finns det iaf. ett par om det behövs och golvyta finns det definitivt så bara att ta med madrass upplåsbar säng etc så löser vi det.
Tema på träffen får jag fundera på
Sedan vill jag få fira i sällskap denna gången![]()
hm ska DU gifta dig denna gångenMen neeeej! Jag vill ju komma men just den dagen är jag bortlovad![]()
OopsOch jag lovar, lovar, lovar att det inte ska hända samma sak den här gången som förra gången.
Proooomize
Om bilen verkligen är snygg så? Vilken färg?Bil kommer att gå Stockholm-Karlstad - snygg och snabb Volvo - jag har gärna sällskap!