Jag lovar att inte rösta på digÄh, skriv upp mig då
Men då vill jag inte bli lynchad på grund av skum förstadagsröst. Såna gör jag ju alltid, har ni inte fattat det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lovar att inte rösta på digÄh, skriv upp mig då
Men då vill jag inte bli lynchad på grund av skum förstadagsröst. Såna gör jag ju alltid, har ni inte fattat det![]()
Jag kommer!Det går bra att komma hem till mej om lördag och gå på kurs!
OBS! Inbjudan gäller både pensionärer och annat folk!
Teoria om ett 2-3 personer de flesta dagarna, svara på lite frågor och rösta. Inga mastodont inlägg men så folk märker att man finns och att man är med.Vad tycker @Lobelia är ok?![]()
Du ska vara LL , eller hur?Jag lovar att inte rösta på dig.
Vissa gånger är det lättare att lova än andraDu ska vara LL , eller hur?
(Du får inte rösta)
Eller?!?![]()
Grejt !! Lugn och fin bara - vi är såååå snälla& jag har tid att leka då tom.. Nu blir jag nervös ju haha..![]()
& jag har tid att leka då tom.. Nu blir jag nervös ju haha..![]()
Grejt !! Lugn och fin bara - vi är såååå snälla![]()
Exactemente - det är KUL !!!Psh @quarter4ever ... prata för dig själv, jag är elaka häxan jue
Skämt åsido, jag blev totalt mosad ner till partiklar i senaste leken av lekledaren @Lobelia, och här är jag igen, uppsatt på en ny lek.... det är kul, även om det är svårt att hitta teorier/spår att gå på :P
Jag lovar, jag kommer inte att mosa dig igen, inte denna leken åtminstone.Psh @quarter4ever ... prata för dig själv, jag är elaka häxan jue
Skämt åsido, jag blev totalt mosad ner till partiklar i senaste leken av lekledaren @Lobelia, och här är jag igen, uppsatt på en ny lek.... det är kul, även om det är svårt att hitta teorier/spår att gå på :P
Haha.. Nu känner jag mig mycket lugnare...Psh @quarter4ever ... prata för dig själv, jag är elaka häxan jue
Kom bara ihåg att man får terra LL med frågor i PM så blir det lite enklareHaha.. Nu känner jag mig mycket lugnare...
Känns som om det kommer ta några lekar att komma in i det..![]()
Det lovar jagKom bara ihåg att man får terra LL med frågor i PM så blir det lite enklare( jag terrar fortfarande alla LL med tusen möjliga och omöjliga frågor efter 8 månaders lekande
)
Det går bra att komma hem till mej om lördag och gå på kurs!
OBS! Inbjudan gäller både pensionärer och annat folk!
Helt enkelt skitviktig clinic för att kunna delta på bästa sätt i ulvlekar!!!f
CLINIC nu på lördag:
Hundra och ett sätt att använda en toalett
Passa på och hör den berömda @cirkus föreläsa på ämnet. Möjlighet ges att besöka hennes Buke-berömda dass.
Och rollerna