kanske vill @Blacksmithfarm vara medhjälpare/ medLL / assistent nu med @Dentaktu ?
eller vill du köra en egen lek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om @Blacksmithfarm hellre vill leka så är jag gärna din assistent/medLLJa, jag har ju delat LL-rollen förut, det är verkligen superskoj! Men jag behöver någon assistent så att jag kan strunta i oviktigheter som kommunikation med rollerna om vilka som ska käkas och sias och sånt strunt.![]()
Det skulle jag nog kunnakanske vill @Blacksmithfarm vara medhjälpare/ medLL / assistent nu med @Dentaktu ?eller vill du köra en egen lek?
T är vilket som. För min delOm @Blacksmithfarm hellre vill leka så är jag gärna din assistent/medLL![]()
Ja vad kul !!!!Om jag får hoppa in och stjäla ledarrollen och om ni känner er redo för en bildillustrerad sagolek
LL LindgrenV
1.quarter4ever
2. Snurrfian
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14
Om @Blacksmithfarm hellre vill leka så är jag gärna din assistent/medLL![]()
Det är helt okJag tänkte ta en paus igen, för jag blev sjukt trött av att spela - jag är inte på topp just nu. Men om ni kan ha överseende med att jag kanske inte är superaktiv hela tiden så är jag gärna med!
Det är lugnt, vi kan alltid rösta ut dig på ulvigt beteende att bara flyta med!Jag tänkte ta en paus igen, för jag blev sjukt trött av att spela - jag är inte på topp just nu. Men om ni kan ha överseende med att jag kanske inte är superaktiv hela tiden så är jag gärna med!
Det är lugnt, vi kan alltid rösta ut dig på ulvigt beteende att bara flyta med!![]()
Det är lugnt, vi kan alltid rösta ut dig på ulvigt beteende att bara flyta med!![]()
och godförklaringar![]()
Jag har skärmdumpar!