1.
2. Paddington
3. Habina
3. Habina
4. LenaH
Så här tyckte min mobil. Sedan var platserna till 12 tomma
En rosa lek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1.
2. Paddington
3. Habina
3. Habina
4. LenaH
Så här tyckte min mobil. Sedan var platserna till 12 tomma
Min mobil är mycket för att bestämma vad jag ska skriva.![]()
Antar att de har ngn slags "autofyll"?Men alltså? Hur gör ni??? Hur får ni fram namn?
Antar att de har ngn slags "autofyll"?
Min nuvarande har inte det, men den förra lärde sig efterhand några användarnamn![]()
Min telefon föreslår migVem ska, enligt "mobilguden", vara LL då?
Min telefon föreslår ?.Vem ska, enligt "mobilguden", vara LL då?
Det kan det vara.Låter livsfarligt i ulvlek.![]()
Jag tror att det är Autocorrect som tycker att jag bör skriva vissa saker som en självklar följd av andra saker. Teknisk? Jag?Men alltså? Hur gör ni??? Hur får ni fram namn?
Lady och lufsen tror jag. Jag och @Idahoe kanske skulle ha likadanaLL?
1. Snurrfian
2. Artline
3. Habina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
@Artline söt kanin, men vad brukar du ha för avatar? Jag blir vilsen när alla byter hela tiden.![]()
Lady och lufsen tror jag. Jag och @Idahoe kanske skulle ha likadana
Jag har nog inte hittat den rätta avataren som känns mig men nuvarande känns bra för stunden. I-landsproblem![]()
Du får byta. Men bara om det är gula hästar på den.Haha, fy vad du är taskig!Jag som äntligen börjat hålla isär er.
Om nuvarande känns bra, så kör på med den. Annars får du försöka tänka efter tre saker du gillar extra mycket och se om det går att få ihop till en avatar.
Själv funderar jag på att byta avatar, för jag vill ha vår.![]()
Du får byta. Men bara om det är gula hästar på den.![]()
Det är hon verkligen.Meh! Grållan som är så söt!
![]()
![]()
![]()
Den du har nu är riktigt finHaha, fy vad du är taskig!Jag som äntligen börjat hålla isär er.
Om nuvarande känns bra, så kör på med den. Annars får du försöka tänka efter tre saker du gillar extra mycket och se om det går att få ihop till en avatar.
Själv funderar jag på att byta avatar, för jag vill ha vår.![]()
När du har grållan som avatar är du ulv, så det gör det enklare att rösta!Meh! Grållan som är så söt!
![]()
![]()
![]()