Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Pappas surfplatta kan stava till @quarter4ever ... :o:o:o

Men min nuvarande telefon kan det INTE. Den lär sig ingenting:rage:. Till exempel ändrar den alltid isf till Iaf:arghh:. Trots att jag 99 gånger av100 byter tillbaka. Borde finnas någon funktion för att slå på "intelligens" men jag har inte orkat bry mig än...

LL?

1. Snurrfian
2. Artline
3. Habina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

@Artline söt kanin, men vad brukar du ha för avatar? Jag blir vilsen när alla byter hela tiden. :arghh:

Lady och lufsen tror jag. Jag och @Idahoe kanske skulle ha likadana :angel:

Jag har nog inte hittat den rätta avataren som känns mig men nuvarande känns bra för stunden. I-landsproblem :rofl:

Haha, fy vad du är taskig! :p Jag som äntligen börjat hålla isär er. :angel:

Om nuvarande känns bra, så kör på med den. Annars får du försöka tänka efter tre saker du gillar extra mycket och se om det går att få ihop till en avatar.

Själv funderar jag på att byta avatar, för jag vill ha vår. :cool:

Du får byta. Men bara om det är gula hästar på den. :p

Meh! Grållan som är så söt! :love:

160329_001_56fb89e1e087c359dbe69c8e.jpg

160319_56ee802d9606ee4032e96ac5.jpg

160310_56e9c7f69606ee22c7949136.jpg

Haha, fy vad du är taskig! :p Jag som äntligen börjat hålla isär er. :angel:

Om nuvarande känns bra, så kör på med den. Annars får du försöka tänka efter tre saker du gillar extra mycket och se om det går att få ihop till en avatar.

Själv funderar jag på att byta avatar, för jag vill ha vår. :cool:
Den du har nu är riktigt fin :love: Jag får nog hålla med Klara. Det är förvirrande om du inte har något annat än fjordingar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka