Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära ponnyakuten,
Jag har problem med min "ponny":
Folk tror jag har en ponny fast hon faktiskt är 1.60, bara för att hon är smäcker och jag är lång. Jag sa till hennes mor redan under dräktigheten att jag ville ha en häst på bortåt 1.70, men nu är "ponnyn" snart sex år, så jag börjar ge upp om att hon ska växa mer. :( Kan ni hjälpa mig?
Jag har dessutom problem med att hon med flit gör saker hon vet är förbjudna när hon är sur på mig. T.ex. plockar hon upp borstar ur ryktväskan och slänger runt och tuggar på hovkratsen, bara för att visa sitt missnöje. :mad: Vad ska jag göra?
Du har kommit en bra bit på väg genom att prata om problemet och anmäla dig till Ponnyakuten.

Allt kommer att bli bra! Vi hjälper dig!

LLs: Artline & Myrten
Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
3. quarter4ever
4. LenaH
5. Derring-Do (extremt lite tid på lördag)
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9. habina
10. Ferrari
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm
14 .Lobelia
15. EmmaN
16.

Har påsklov och är sjuk så nu är det väl dags att vara med igen :) Är iväg på GHS på fredag men får säkert till något inlägg i bilen om inte annat.

Eftersom det ser ut som att leken kan komma upp hyfsat snart så passar jag på att flagga för att jag ( om jag är kvar då vill säga :p ) kan vara relativt frånvarande just på fredag då min äldsta pojk fyller år då :)
Så behöver ingen bli fundersam över just det O_o ( kan också vara så att jag hinner delta "normalt", vi har inte bestämt vad vi ska göra då men sonens vilja får bestämma- inom rimliga gränser !)
Han blir tonåring dessutom så det måste ju firas :D

Sidan 2, det går ju inte för sig!:eek:

LLs: Artline & Myrten
Tema: Ponnyakuten
När? Lekstart onsdag, första DL torsdag.

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
3. quarter4ever
4. LenaH
5. Derring-Do (extremt lite tid på lördag)
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9. habina
10. Ferrari
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm
14 .Lobelia
15. EmmaN
16.
Deltagarna ombedes vässa på sina problembeskrivningar för dessa kommer att utgöra trådens obligatoriska fråga!

Får man ha med två hästar @Myrten ? För om det är träningar på lägret kan jag ju inte vara med med Ricky. :crazy:

Ariel har enorma problem med öh fladdrande öron när hon går i form...

Vill bara påminna om att jag INTE har någon dator så får förlita mig på mobilen, och nu ser jag att det blir en sån där läskigt stor lek så vi får se hur det går. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden