Låter väldigt rasotypiskt! Fjordhästar ska ju ha små, fina öron. Säker på att hon inte är ulv?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter väldigt rasotypiskt! Fjordhästar ska ju ha små, fina öron. Säker på att hon inte är ulv?![]()
Jag har lynchats på lösare grunder än så.Jag trooooor sig inte. Det kommer vara min teori dl2 om du i te blir käk...![]()
Plötsligt rasar min världsbild!
![]()
Haha vem har inte det?Jag har lynchats på lösare grunder än så.![]()
Yay! Jag tycker det är lite kul med utfall man kanske inte är helt förberedd på
Allmän info: vi skriver på leken nu. Jag ska iväg och käka lunch så jag hoppas att jag är rätt klar innan dess så att @Artline kan läsa igenom alla rollbeskrivningar innan hon ska iväg. Om det är grönt från hennes sida (d v s om hon inte hittat något konstigt, vilket är sannolikt eftersom jag ofta trasslar ihop saker) så lägger jag upp leken och lottar rollerna när jag kommer hem.
Utöver en helt ny roll kommer vi att ha med en som vi inte tror har använts på evigheter. Som vanligt modifierar vi rollerna en aning. Beträffande detta med nya roller gäller ju att de ibland kan slå lite oväntat. Vi hoppas att ni har överseende med att vi inte vet sådant helt stensäkert!
Kan ni göra något åt min kille, han är inte så förtjust i hörn..............
Märks bäst vid 1.10.....
Det säger du bara tills du vet om vi spelar på samma sida
*host*Det säger du bara tills du vet om vi spelar på samma sida
![]()
hemlig röstar på bumpo för att hon hotar mig*host*
*harkel*
Eller tills jag kan äta/lyncha dig![]()
![]()
![]()
Det vet väl alla att det smyger lejon bakom bokstäverna på ridbanan. Speciellt bakom bokstaven M. M som i monster.@Paddington - mest imponerad är jag av att hästen vet att det är hörn fastän ni är på ridbana ute. Alltså, i ridhus vet ju alla att det kan gömma sig monster på ev läktare (eller bland hindren som står undanställda - fråga min förra medis-häst (som nu betar i Trapalanda). Men ute liksom
![]()
Fetstila rösten! Ojojoj...@hemlig - DL är inte förrän imorgon, så jag tror inte du behöver oroa dig.
ALLA! Nu sticker jag iväg. Lägger upp leken i eftermiddag. Det är fritt att anmäla sig fram tills dess!
There's no such thing as a friend in ulvlekar.hemlig röstar på bumpo för att hon hotar mig
![]()
Bra att du avslöjar dig, nu vet jag vem jag ska misstänka vid lynch.*host*
*harkel*
Eller tills jag kan äta/lyncha dig![]()
![]()
![]()
Funkar bra.Vad vill ni ha för dl tider?
21:30 och 10:00. Funkar det?
Sedan vill jag påminna om att ni inte får använda ordet anmälningtråd i era teorier i leken. Formulera om!![]()