Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eftersom min hjärna inte hann med att se ditt inlägg förstMen då blir jag ju nummer 12
jaja
det var nog i elfte timmen sasJag kanske gjorde en Q nu och var för sendet vore ju snyggt
Vad hände, har inte följt alls.Den här gången vill jag vara på leksidan, fast det var kul som LL med (även om det slutade snöpligt). Man lär så länge man lever.
Vad hände, har inte följt alls.
Den här gången vill jag vara på leksidan, fast det var kul som LL med (även om det slutade snöpligt). Man lär så länge man lever.
Ytterligare ett bevis på alla lekledares ondhet.Leken råkade sluta lite snabbare än beräknat. LL råkade avisera vinst för ulvarna trots att det egentligen stod lika - så det hade kunnat fortsätta om inte en spelare råkade avslöja sin tillhörighet i sorg över förlusten![]()
GAMJag tycker dina uppdateringar var strålande - förutom att jag var en ....... gam![]()
Flapsy faktiskt. Inte vilken gam som helst utan "hit' på nåt" från Djungelboken
Såklart! Är så roligt att vi blir flerHär kommer en glad nybörjare och undrar om hon får vara med? Har kollat in er och leken och nu tror jag att jag fattar tillräckligt för prova vara med.
Självklart!!Här kommer en glad nybörjare och undrar om hon får vara med? Har kollat in er och leken och nu tror jag att jag fattar tillräckligt för prova vara med.