Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vill du ha den färdig då? :angel:

Har ett föl kvar som föds i år, med en gudasnäll mamma och en pappa som hoppar in som extrahäst på ridskola trots att han bara är fyra år. :love:

Den hästen blir dock C-ponny men förmodligen supersnäll och cool, men med mycket tävlingsmeriter i stammen också. :)

Tar ju fem år innan de är klara för tävling sas.
Jag har ingen brådska :angel: Typ om en 3-5 år blir bra :D

Hm ingen som blir sugen på quarters då :D:angel:
har dessa godingar till salu :
IMG_1102.jpg

och
Wow%20Heza%20Bowie%20195.jpg%20.jpg

Inridning kan ordnas och de blir ca 150 cm höga . Lilla Bowie kommer kanske dra iväg lite till men max 155 skulle jag tro
Habinas fjordingar är ju skitsöta så kanske ska vi idka lite byteshandel @Habina ?:p
:love:

Vi får se vad det blir när jag blir 35 :rofl: Eller när jag känner mig sugen att köpa häst :D

När jag fyllde 30 hade jag en tvåveckors bebis och hade nyligen sålt mitt livs kärlek (min vita varmblodsvalack). Rätt glad över att jag inte är i samma situation nu. :laugh:
Jag köpte häst istället för ett barn som inte blev till ( abort som jag inte ville göra )
Men förstår precis vad du menar ;)
jag var iofs 39 när jag fick mitt andra barn så jag var nästan där - men då hade jag gett upp min ridning- eller iaf tävlingskarriär , har bara avlat sedan 10 år tillbaka - mer eller mindre.....:)

jag är tant så jag är äldre ( och @Klara har också outat sin ålder ;) ) och jag vet att det finns fler i gänget som knallar över dig i ålder- men vill ju inte få fler ULV!!!- rop efter mig så my llips are sealed :p
De får berätta själva vilka de är :D
Jag vet att det finns en hel hoper som är äldre än mig som leker är bara lite lätt mobbad av min bror just nu. :rofl: Men eftersom han är äldre äb mig så.... hahahaha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka