Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Sasse - en klassisk lek :)

1. Mirtai
2.Lobelia om leken kommer igång denna veckan
3. Idahoe
4. bollen__ ( kan ha dåligt med tid på lördag om leken startar v 45)
5. cirkus
6. quarter4ever - knep turnumret så med flit jag inte skrev upp mig som #5 :cool:
7. Lenis
8. Ottilia
9. Niyama
10.Killaloe
11.MM
12.

Hallå @Sasse du har dina deltagare nu! Och jag vill ha en ulvlek att läsa!:p

@MM - jag skrev upp dig, men det verkar inte som om taggningen funkar?:confused: EDIT: Jo, det gjorde den visst.

Senast ändrad:
Vad sägs om första DL imorgon kväll? Tippar på att det blir ca 22.00. Jag ska försöka hinna med att få upp leken redan ikväll, annars blir det imorgon förmiddag/lunch/när jag vaknat.

Jag har väldigt svårt att hinna imorgon men om det funkar med minimal aktivitet första dagen är jag med :)

Förbereder lite :angel: kan va LL nästa vända men om nån har nåt emot det kan jag spela istället nu när datorn är tillbaka!

LL:

1.
2.
3.

Förbereder lite :angel: kan va LL nästa vända men om nån har nåt emot det kan jag spela istället nu när datorn är tillbaka!

LL:

1. quarter4ever
2.
3
4
5
6
7
8
9
10

Hummelihum :idea:
Taggar @Idahoe och @Artline som jag har en gås oplockad med sedan senaste leken :p:rofl: ängelskrället och siaren :mad::D:heart
Sedan kanske man kan tagga @Habina :)? Som borde kunna ha lite mer tid att leka nu när hästen är på väg att bli bättre? :)
@FiaM har jag blivit lovad ska hitta tillbaka till ulvlekarna - så upp till bevis!;):up:
@Ottilia tycker jag kan leka mera :D:)

Taggar @Idahoe och @Artline som jag har en gås oplockad med sedan senaste leken :p:rofl: ängelskrället och siaren :mad::D:heart
Sedan kanske man kan tagga @Habina :)? Som borde kunna ha lite mer tid att leka nu när hästen är på väg att bli bättre? :)
@FiaM har jag blivit lovad ska hitta tillbaka till ulvlekarna - så upp till bevis!;):up:

Tack! :heart Men jag är på utbildning med typ sporadiskt internet (:eek:), så jag måste avvakta.

Å jag leker gärna mera men :devil: vad mycket jag har på jobbet nu. (sitter till och med på jobbet just nu men unnar mig en liten buke-paus:sneaky:) Om leken drar igång typ nästa helg kanske jag kan vara med, annars siktar på att vara med nästa lekomgång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 376
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 909
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 048
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V