Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra då jag är på tjejkväll med vin ikvälllVad sägs om första DL imorgon kväll? Tippar på att det blir ca 22.00. Jag ska försöka hinna med att få upp leken redan ikväll, annars blir det imorgon förmiddag/lunch/när jag vaknat.
Vad sägs om första DL imorgon kväll? Tippar på att det blir ca 22.00. Jag ska försöka hinna med att få upp leken redan ikväll, annars blir det imorgon förmiddag/lunch/när jag vaknat.
Låter ju annars som perfekta förutsättningar för spännande teorier, a la @Hedinn var det va?Låter bra då jag är på tjejkväll med vin ikvälll![]()
Det funkar för migJag har väldigt svårt att hinna imorgon men om det funkar med minimal aktivitet första dagen är jag med![]()
Hummelihum
Taggar @Idahoe och @Artline som jag har en gås oplockad med sedan senaste lekenängelskrället och siaren
Sedan kanske man kan tagga @Habina? Som borde kunna ha lite mer tid att leka nu när hästen är på väg att bli bättre?
@FiaM har jag blivit lovad ska hitta tillbaka till ulvlekarna - så upp till bevis!
@Ottilia tycker jag kan leka mera![]()
kanske till helgen eller därefter?Tack!Men jag är på utbildning med typ sporadiskt internet (
), så jag måste avvakta.
Å jag leker gärna mera menHummelihum
Taggar @Idahoe och @Artline som jag har en gås oplockad med sedan senaste lekenängelskrället och siaren
Sedan kanske man kan tagga @Habina? Som borde kunna ha lite mer tid att leka nu när hästen är på väg att bli bättre?
@FiaM har jag blivit lovad ska hitta tillbaka till ulvlekarna - så upp till bevis!
@Ottilia tycker jag kan leka mera![]()