En vaddå?Jag skulle inte vara främmande för en trepartslek heller - skulle vara kul med nåt som man inte gjortDe där trollen är jag lite nyfiken på hur de funkar att ha med i en lek
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vaddå?Jag skulle inte vara främmande för en trepartslek heller - skulle vara kul med nåt som man inte gjortDe där trollen är jag lite nyfiken på hur de funkar att ha med i en lek
![]()
inte bara onda och goda utan även en tredje gruppEn vaddå?
Neutrala? Förstår nadainte bara onda och goda utan även en tredje grupp![]()
Inte riktigt treparts. 2 lag och golum som spelade för sig själv.det var Gollum det ? och det var mycket riktigt i en LOTR lek av @Lobelia
Tänk dig tre grupper i leken som spelar ihopNeutrala? Förstår nada![]()
hade inte också gollum chansen att välja sida eller att spela ensam?Inte riktigt treparts. 2 lag och golum som spelade för sig själv.
Jodå, men jag räknade det inte som en riktig sida. Dessutom så gav den som spelade gollum upp och offrade sig så det blev platt fall på rollen.hade inte också gollum chansen att välja sida eller att spela ensam?
Sherlok Holmes som @glömmerallt, @bollen__ och @Dentaku höll i var väl tre sidor? Så även om inte glömmerallt orkar kanske någon av de andra gör det?![]()
![]()
Jag kan hålla 3:e delen i Ringen lekarna (med Gollum) men då får ni vänta ett par tre veckor till så jag har tid, och bara då om @Paddington har tid att assistera lite.Tänk dig tre grupper i leken som spelar ihop
typ 4 av varje i varje grupp om 12 som alla försöker vinna![]()
det borde funkaJag kan hålla 3:e delen i Ringen lekarna (med Gollum) men då får ni vänta ett par tre veckor till så jag har tid, och bara då om @Paddington har tid att assistera lite.