Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Artline

1. Lenis
2. Snurrfian
3. Klara
4. Paddington
5. Mirtai
6. cirkus
7. LenaH - lite beroende på när den kommer igång. :)
8. bollen__ - beror också lite på när den börjar :)
9. hemlig - även här lite beroende på när leken börjar :)
10. Idahoe
11. Habina
12. quarter4ever
13. Killaloe
14 Blacksmithfarm
15
16

LL: Artline

1. Lenis
2. Snurrfian
3. Klara
4. Paddington
5. Mirtai
6. cirkus
7. LenaH - lite beroende på när den kommer igång. :)
8. bollen__ - beror också lite på när den börjar :)
9. hemlig - även här lite beroende på när leken börjar :)
10. Idahoe
11. Habina
12. quarter4ever
13. Killaloe
14 Lobelia
15
16

Jag kan hålla i en annars :) Blir ingen dubbelnickslek för det orkar jag inte hålla reda på, men en drös specialroller om vi blir många nog för det :) Men vill Sasse sätter jag gärna upp mig på deltagarlistan istället- om det dröjer några dagar till lekstart så jag kan ladda om :D

Jag skippar nästa lek (om det inte drar ut väldigt på tiden) då jag ska åka på semester om en vecka :D
Men sen är jag redo igen.

Jag kan hålla i en annars :) Blir ingen dubbelnickslek för det orkar jag inte hålla reda på, men en drös specialroller om vi blir många nog för det :) Men vill Sasse sätter jag gärna upp mig på deltagarlistan istället- om det dröjer några dagar till lekstart så jag kan ladda om :D
Kör på, jag har nog tid för en till, men sen vet e katten.

Lika bra att jag skriver på en gång så slipper ni tagga mig, men jag har verkligen inte tid att leka längre :arghh:
När jag känner att jag har tid så kommer jag anmäla mig men till dess så kommer jag följa sitta på åskådarläktarn å popcorn-läsa lekarna :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 917
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 049
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka