Du kan få bli självmordsbombare dåNä, jag kan ju inte bara ge upp så, om jag är med och leker gör jag ju mitt bästa för att min sida ska vinna, då kan jag ju inte låta mig lynchas på felaktiga grunder, det vore ju osjysst mot mina lagkamrater.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få bli självmordsbombare dåNä, jag kan ju inte bara ge upp så, om jag är med och leker gör jag ju mitt bästa för att min sida ska vinna, då kan jag ju inte låta mig lynchas på felaktiga grunder, det vore ju osjysst mot mina lagkamrater.
kommer bli en enkel lek @Niyama om du lovar bort rollerna i förvägDu kan få bli självmordsbombare då![]()
Nä, det är faktiskt inte kul att behöva stressa så för leken.precis - eftersom det aldrig kan gå att lita på de som leker(även om du faktiskt litade på mig i senaste leken)
så nä undanflykter är vad det är seså bara att anmäla sig och gilla läget![]()
Jag skulle vara alldeles för rädd att ta fel för att våga spränga någon.Du kan få bli självmordsbombare då![]()
Jag kan be om att bli ulv på förhand.Jag skulle vara alldeles för rädd att ta fel för att våga spränga någon.![]()
Om du (och några till då förstås) vill kan jag hålla en svårare lek för dig nån gång: Enbart nya roller där ingen mer än LL vet hur alla roller funkar.
DD verkar ändå inte gå att övertyga så det är lugnt.
Så du kan lura mig att du är siare sen då.Jag kan be om att bli ulv på förhand.
Du är väl inte ens med än?Jag kan be om att bli ulv på förhand.
Du är väl inte ens med än?
Okej, fler som vill vara ulvare? Siare, någon?
Jag kan vara med om jag får vara spöke redan från början, så jag inte behöver hinna skriva i lektråden.Du är väl inte ens med än?
Okej, fler som vill vara ulvare? Siare, någon?
då får du lynchas direkt som god ( jag kan ge tips på hur det ska gå till- utlovar erfarenhetJag kan vara med om jag får vara spöke redan från början, så jag inte behöver hinna skriva i lektråden.![]()
Heh, jag har sett hur det går när folk lovar i lektråden att jag ska få dö tidigt, jag gör inte den missen igen.då får du lynchas direkt som god ( jag kan ge tips på hur det ska gå till- utlovar erfarenhet) så kan superspökväckaren jag se till att det sker
( ja jag är lite "mallig" över att jag fått den rollen alla ggr den funnits- dvs 2
)
Tack, men jag har ett annat tidsfördriv nuJag tycker att @Sasse ska vara med - det var ju en strålande uppvärmning med förra leken
jag hittade den omöjliga trådenvilka är de omöjliga trådarna?![]()
Jag också!jag hittade den omöjliga tråden![]()
Haha, jo jag känner igen det. Men med tidig DL då?
Tror du jag går på det fler gånger?Är jag med så får jag säkert en specialroll som är immun mot käk, så jag får stressa som tusan för att försöka hinna läsa och skriva nått och så kommer folk ändå anklaga mig för att jag smyger.
Eller så skiter helt enkelt ulvarna i att käka mig för att kunna så misstankar om att det är för att jag är ulv jag inte blir käk.
Tror det är bättre att jag skippar lekande tills jag har mer tid (förutsatt att det nånsin kommer hända då
).
Heh, jag har sett hur det går när folk lovar i lektråden att jag ska få dö tidigt, jag gör inte den missen igen.
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.