Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 204

Bukefalos 30 år!

jo då. Räckte med att en god rök i dubbellynchen så hade det varit säkrat ! Och herregud vad vi hade käkat LenaH då :D
Jo fast det hade ni nog inte lyckats med, var ganska många som var på tårna och säkert beredda att ändra vid behov.

Men för min del hade ni gärna fått käka @LenaH för jag håller henne ansvarig för att du inte lynchades :p

Jo fast det hade ni nog inte lyckats med, var ganska många som var på tårna och säkert beredda att ändra vid behov.

Men för min del hade ni gärna fått käka @LenaH för jag håller henne ansvarig för att du inte lynchades :p
Jag var helt beredd på att jag skulle ryka. Det var liksom oundvikligt. Lite mindre väntat att Hedinn skulle ryka dock. Det var den som var käppen i hjulet.

Hej hej allihop!
Jag lever faktiskt - fast man kan ju undra. Några av er vet att jag varit jäklligt sjuk IGEN och gjort sinnessjukt många operationer och 12 rundor cellgift på 6 månader och en sternumklyvning som grädde på moset. Jag kan tänka mig att vara med i en lek men då får ni verkligen ha överseende med att jag funkar rätt pissigt, bland annat är fingrarna helt ostyriga som en glad biverkning. Jag kan alltså vara med som en halv vanlig cirkus - typ.

LL: Sryoqwe (någon mer får gärna vara med)
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o

Liknande trådar