Vilket inlägg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket inlägg?
Haha. Du får letaVilket inlägg?![]()
Men var det den smileyn? Tror inte den syndes på min mobil då.Haha. Du får letaDet finns dock
jo då. Räckte med att en god rök i dubbellynchen så hade det varit säkrat ! Och herregud vad vi hade käkat LenaH dåMen ni hade ju inte kunnat vinna mtp utslagsrösten?
Men var det den smileyn? Tror inte den syndes på min mobil
Ptja. Jag vet inte exakt vilket inlägg men det var någon gång dl 2 innan du rök iafMen var det den smileyn? Tror inte den syndes på min mobil då.
Jo fast det hade ni nog inte lyckats med, var ganska många som var på tårna och säkert beredda att ändra vid behov.jo då. Räckte med att en god rök i dubbellynchen så hade det varit säkrat ! Och herregud vad vi hade käkat LenaH då![]()
Jag var helt beredd på att jag skulle ryka. Det var liksom oundvikligt. Lite mindre väntat att Hedinn skulle ryka dock. Det var den som var käppen i hjulet.Jo fast det hade ni nog inte lyckats med, var ganska många som var på tårna och säkert beredda att ändra vid behov.
Men för min del hade ni gärna fått käka @LenaH för jag håller henne ansvarig för att du inte lynchades![]()
Det var ju en dubellyjch. Och det enda var att få ut en god utöver mig så var ju saken biffJag var helt beredd på att jag skulle ryka. Det var liksom oundvikligt. Lite mindre väntat att Hedinn skulle ryka dock. Det var den som var käppen i hjulet.
Näe ingen jävla ficktjuv i lyan!!Ang. ficktjuv i lyan, vilket man nog ändå inte bör ha, men om man har det skulle det finnas en god nattvakt så ulvarna hade nåt att oroa sig för.
Jag trodde faktiskt ni skulle vinna.Det var ju en dubellyjch. Och det enda var att få ut en god utöver mig så var ju saken biff![]()
hade jag inte somnat så var det inte omöjligt. Så det var ”mitt fel ”Jag trodde faktiskt ni skulle vinna.
LL: Sryoqwe (någon mer får gärna vara med)
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
Men jag har ju inte tid
Jag tänkte exakt samma när jag såg att Artline skrivit upp sig!Men jag har ju inte tidTycker det är superroligt att leka, men så himla svårt när tiden inte räcker till.
Fast nu när jag ser att Artline skrivit upp sig är det svårt att säga nej![]()