Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 204

Bukefalos 30 år!

Hej hej allihop!
Jag lever faktiskt - fast man kan ju undra. Några av er vet att jag varit jäklligt sjuk IGEN och gjort sinnessjukt många operationer och 12 rundor cellgift på 6 månader och en sternumklyvning som grädde på moset. Jag kan tänka mig att vara med i en lek men då får ni verkligen ha överseende med att jag funkar rätt pissigt, bland annat är fingrarna helt ostyriga som en glad biverkning. Jag kan alltså vara med som en halv vanlig cirkus - typ.

LL: Sryoqwe (någon mer får gärna vara med)
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
Åh så kul :heart

Hej hej allihop!
Jag lever faktiskt - fast man kan ju undra. Några av er vet att jag varit jäklligt sjuk IGEN och gjort sinnessjukt många operationer och 12 rundor cellgift på 6 månader och en sternumklyvning som grädde på moset. Jag kan tänka mig att vara med i en lek men då får ni verkligen ha överseende med att jag funkar rätt pissigt, bland annat är fingrarna helt ostyriga som en glad biverkning. Jag kan alltså vara med som en halv vanlig cirkus - typ.

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
En halv cirkus är fortfarande dubbelt så bra som många andra!

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina

@Habina?

Och är det någon annan som är villig att vara med lite som lekledare/medhjälpare? Om jag ska vara själv som LL kan det tänkas bli lite rörigt, det finns en hel del jag inte har koll på. Men dyker ingen annan upp och ni tycker att det får duga så ska jag göra mitt bästa ändå :)

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina

@Habina?

Och är det någon annan som är villig att vara med lite som lekledare/medhjälpare? Om jag ska vara själv som LL kan det tänkas bli lite rörigt, det finns en hel del jag inte har koll på. Men dyker ingen annan upp och ni tycker att det får duga så ska jag göra mitt bästa ändå :)

För min del får du gärna göra en rätt enkel lek och blir det lite rörigt så brukar ulvarna ändå röra till det ännu mer. ;)

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina
13. Bollen

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina

@Habina?

Jag kan försöka vara medhjälpare, om du inte vill ha nån mer erfaren :).

LL: Sryoqwe och Kilauea
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina
13. Bollen

@Kilauea

Men vad fan...

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina
13. Bollen
14. Myrten - om leken startar nu KF-helgen, för då är jag ledig och har tid (tror jag).

Men vad fan...

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina
13. Bollen
14. Myrten - om leken startar nu KF-helgen, för då är jag ledig och har tid (tror jag).
:eek: :eek: :eek: vad händer?

En mer erfaren hade nog varit enklare, men två som inte riktigt har koll lär vara bättre än en :p
Så du får gärna vara med.

Finns några specifika önskemål om när leken ska börja? Funderar på start imorgon eftermiddag/kväll och första DL fredag kväll?
Gärna så fort som möjligt :)

1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9. flyingchange
10. Artline
11. en halv cirkus O_o
12. Habina
13. Bollen
15. Hedinn (jag får väl vara andra halvan av cirkus, typ?)

Finns det några riktlinjer för hur många inlägg per dag man bör skriva, eller hur många spelare man bör teoria kring?
Ibland står det i reglerna i spelstarten, jag har haft att man bör skriva teorier om minst två spelare per dag har jag för mig.

Det brukar vara väldigt fritt och om folk undrar mer om vad du tänker så kommer de fråga.

Gissar att det inte är önskvärt att skriva lika många som mig och Q 🙈

Finns det några riktlinjer för hur många inlägg per dag man bör skriva, eller hur många spelare man bör teoria kring?
Minst två är väl lämpligt, då får andra lite att gå på. Kan man är det bra att skriva fler, kan man inte är det okej. Vi verkar ju ha lite specialfall med denna gång :)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka