Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 204

Bukefalos 30 år!

Jag kan erbjuda en lek utan siare och utan twistat annat än att det är (som vanligt i mina lekar) många specialroller. Alla har dock varit med i minst en lek tidigare, och där är inga omvandlingar. Lovar dock inget om balans mellan sidorna, leken är utformad för att passa @LenaH :D

Ska vi fortsätta leka? Jag är sugen på att vara LL om nån vill stå för tema?

Som deltagare är jag med om inte siarroller får välja fritt vem de siar längre (t ex får skicka tre alternativ och LL lottar) för jag blir ju alltid siad tidigt. Det här har ju diskuterats förut och då var det jag och några till som alltid siades oftare än andra.

Och att hintningsregeln faktiskt gäller.

Jag tyckte det var roligt att det blev så himla svårt iom ingen hintning, så jag är för att regeln verkligen följs. Sen är det som nån skrev i eftersnacket lättare när man ändå inte har nåt att hinta om. ;)

Ska vi fortsätta leka? Jag är sugen på att vara LL om nån vill stå för tema?

Som deltagare är jag med om inte siarroller får välja fritt vem de siar längre (t ex får skicka tre alternativ och LL lottar) för jag blir ju alltid siad tidigt. Det här har ju diskuterats förut och då var det jag och några till som alltid siades oftare än andra.

Och att hintningsregeln faktiskt gäller.

Jag vill leka!
Har inga preferenser, omvandlingar o dyl går bra, konstiga specialroller också! :D

Jag kan erbjuda en lek utan siare och utan twistat annat än att det är (som vanligt i mina lekar) många specialroller. Alla har dock varit med i minst en lek tidigare, och där är inga omvandlingar. Lovar dock inget om balans mellan sidorna, leken är utformad för att passa @LenaH :D

Jag har ont om tid och använder bara mobilen men jag är sugen på lek.

Ska vi starta en lista? Valde Madalitso till LL eftersom jag tolkade det som att hon kan hålla en leknsom du vill leka, Nyiama? :)

Jag kan om första DL är tidigast söndag.

LL: Madalitso
1 Niyama
2 LenaH
3 Kilauea
4 Blacksmithfarm
5
6
7
8
9
10
11
12

Vill du vara LL så bara säg till så är jag en annan gång :)
Kör du så kan jag ta nån senare 😊
@Niyama jag kan vara LL med dig om du vill? Har inte tid att leka men är gärna med på annat sätt
Gärna när det nu blir!

Jag har besök till och från fram till midsommar och känner att det blir svårt att hålla den aktiviteten som förväntas, det går ut över livet irl.

Kör du så kan jag ta nån senare 😊

Gärna när det nu blir!

Jag har besök till och från fram till midsommar och känner att det blir svårt att hålla den aktiviteten som förväntas, det går ut över livet irl.
Meningen är väl inte att man ska sätta livet på paus. Jag kommer ha begränsat med tid, men det är ju en lek liksom.

Meningen är väl inte att man ska sätta livet på paus. Jag kommer ha begränsat med tid, men det är ju en lek liksom.
Ja fast jag blir alltid misstänkt om jag inte har jättehög aktivitet, även om jag skriver att det beror på irl. Hände förra leken och har hänt många gånger förr. Det är ju inte som att jag brukar smyga som ulv utan har jag tid är jag aktiv och så har det alltid varit.

Är ju iofs inte värre än att jag blir lynchad men det känns som sån uppförsbacke att jag måste vara mer aktiv än nästan alla andra för att inte bli misstänkt.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka