Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 204

Bukefalos 30 år!

Det skulle vara kul med några helt nya deltagare.

Som läsare så kan jag förstå att lekarna verkar krångliga men det är lättare om man är med. Då har man en roll och skriver med de andra deltagarna i jakt på ulvarna. Det är inte alltid lätt men det är roligt.

Det hade varit intressant med lek med enbart nya(eller sådana som lekt max ett par lekar). Men jag tror det är svårt att hitta 10 nybörjare.

Så ni som läser det här som aldrig lekt (eller som bara lekt någon enstaka lek). Hur får vi med er? Jag tycker att ni ska testa.

Håller med förutom om detta 😅
Det beror lite på. 😂

Som läsare så har jag svårare att koppla ihop olika roller och lista ut vad för information de andra deltagarna har. Samt att det är lättare att se om någon är orimlig.

Men jag är också en lat läsare. Som deltagarna har jag bättre koll även jag säkert har fel 90 % av tiden.

Så ni som läser det här som aldrig lekt (eller som bara lekt någon enstaka lek). Hur får vi med er? Jag tycker att ni ska testa.
Jag har varit med ett par gånger och läser varenda lek sen flera år tillbaka 😄 men för mig är det tiden som inte finns tyvärr. Det känns inte så kul om man inte kan lägga tid på det.

Jag har varit med ett par gånger och läser varenda lek sen flera år tillbaka 😄 men för mig är det tiden som inte finns tyvärr. Det känns inte så kul om man inte kan lägga tid på det.
Då hoppas jag på återseende någon gång.

Jag förstår dig helt. Men delvis knapplån (jag har läst gamla lekar nyligen).

Det är många som pratar om dåligt med tid. Det kanske är det nya standarden i framtiden? Vi kanske är påväg med en ny trend med hur man leker. Numera kanske vi inte orkar skriva miljoner långa inlägg.

I reglerna så står det oftast att man behöver rösta och teoria om minst två deltagare. Det låter lite men vi behöver kanske lära oss att hitta ulvar med den lilla informationen.

Men det är också lätt att dras med och att tänka på leken dygnet runt 🙈

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka