Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 203

Bukefalos 30 år!

Jo, jag är bra leksugen… men min kropp verkar inte vara på min sida och håller på och stressar sig själv så mycket att att den får för sig alla möjliga konstiga pch dumma saker

men var det denna leken som skulle vara inte så komplicerad? Vill minnas att någon sa något om något sånt? I så fall kanske jag kan vara med
Jag har sagt att det inte är någon twist, att alla roller varit med minst 1 gång, att det inte är med siare eller omvandling och att den är gjord för att passa LenaH. Om den sen är komplicerad eller inte vågar jag inte uttala mig om.

Jag borde kunna få upp en lek på lördag, imorgon är tyvärr både jag och mina eminenta kollega @Derring-Do (som ställt upp som kontrollant av rollistan) upptagna vid dl.

Jag har spenderat de senaste dagarna med att skumma igenom gamla lekar så nu känner jag mig nykär. 😍

2015 så var jag riktigt duktig och vi var en hel del nya 2014-2015. Så jag hoppas på en ny baby boom snart. Och att gamla återvänder.

Det jag tagit till mig efter diskussionen här och efter att ha läst min debut är att det som lekledare kan vara viktigt att låta de nya testa olika sorters roller och något jag uppskade som ny var att @Mirtai gjorde en ulvvänliglel så jag fick även känna på framgång som ulv

Edit. Mobilen var ivrig och postade inlägget innan jag var klar. Så jag skrev klart meningen och avslutar min analys 😂😂

Jag tror inte LL handplockar ?
Jag de få gånger jag varit LL har iaf aldrig gjort det utan faktiskt lottat ?
Förrförra leken var ju lite nyskapande så sett iom att @Mirtai som ledarvarg fick välja sin lya dock. Vilket jag tyckte var ett roligt grepp faktiskt.
Sedan är det så att det är rent rollmässigt så är det så att det är fler ulvar och bybor än några andra roller i leken 🤷‍♀️
Säger hon som vart bybo 90% av lekarna och 8 % ulv (ond av något slag) och resterade 2 % någon god specialroll lite taget på en höft 😅 men så är min känsla dock.
Och faktiskt så ÄR bybo min favoritroll !
Jag har vid ett tillfälle lottat om. Det var en helt ny som fick en svår roll-jag trodde det skulle bli förvirrande. I övrigt har allt varit slumpen.

Jag har sagt att det inte är någon twist, att alla roller varit med minst 1 gång, att det inte är med siare eller omvandling och att den är gjord för att passa LenaH. Om den sen är komplicerad eller inte vågar jag inte uttala mig om.

Jag borde kunna få upp en lek på lördag, imorgon är tyvärr både jag och mina eminenta kollega @Derring-Do (som ställt upp som kontrollant av rollistan) upptagna vid dl.
Är leken på gång ? ❤️ @Madalitso och @Derring-Do ?🌺

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hönstråden del III