Hedinn
Moderator
Jag funderade lite på att vara med bara för att nån ska få roa sig med att hitta en passande emojiMåste dock säga att du har sämsta nicket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderade lite på att vara med bara för att nån ska få roa sig med att hitta en passande emojiMåste dock säga att du har sämsta nicket![]()
Jag funderade lite på att vara med bara för att nån ska få roa sig med att hitta en passande emoji![]()
Jag funderade lite på att vara med bara för att nån ska få roa sig med att hitta en passande emoji![]()
Ordet härstammar från fornnordiskans héðinn. Det användes ursprungligen för en särskild typ av jacka eller kappa tillverkad av djurpäls eller skinn. Det var till exempel vanligt i sammansättningar som úlf-héðinn (ulvskinnsjacka/vargpäls),
Det är ju faktiskt det isländska Héðinn som mitt användarnamn är tänkt att vara, har dock missat att det faktiskt betydde pälskappa, bara hört det benämnas som mansnamn.Ordet härstammar från fornnordiskans héðinn. Det användes ursprungligen för en särskild typ av jacka eller kappa tillverkad av djurpäls eller skinn. Det var till exempel vanligt i sammansättningar som úlf-héðinn (ulvskinnsjacka/vargpäls),![]()
vilket var klädedräkten som bars av dåtidens bersärkar eller krigare för att symbolisera vilddjurets kraft
så![]()
UlvkappaDet är ju faktiskt det isländska Héðinn som mitt användarnamn är tänkt att vara, har dock missat att det faktiskt betydde pälskappa, bara hört det benämnas som mansnamn.![]()
Vad vill du ha för emojiDet här blir sista natten jag jobbar så ni kan skriva upp mig!
Dom har väl ett ufo som signumVad vill du ha för emoji
( som i bandet Electric Light Orchestra)
som i eldig
Eller
️ som i elektrisk
![]()
Vad vill du ha för emoji
som i eldig
Eller
️ som i elektrisk
![]()
Lita på 60-talisterna att ha koll på ELO...Dom har väl ett ufo som signum![]()
Adderar ävenVad vill du ha för emoji
som i eldig
Eller
️ som i elektrisk
![]()