Vätskedrivande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vätskedrivande

fick tips förra gången när jag var höggravid på sommaren i värmebölja och jättesvullen att äta blodgrapefrukt... och tycker mig minnas att jag fick springa extra mycket på toa i alla fall...

fotmassage är skönt... tvinga den hemska karln som orsakat dina svullna fötter att massera ;)

Sv: Vätskedrivande

Hej sablis! Nu har jag blivit hitkastad från senior för man fick tydligen inte fråga om din fölning där (kanske borde testat på avel?) ;)

HUR GÅR DET?? :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 048
Senast: tomte
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 446
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 220
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka