VATTEN SOM FRYSER

Dom batteridrivna har jag aldrig hört talas om. Vilka är det?
Nu var jag nog lite för snabb, satt för länge sen och läste på Thermobars hemsida, hade för mig att de hade en batteridriven modell, så var inte fallet. Det finns en prototyp som drivs på gas däremot.
 
Nu var jag nog lite för snabb, satt för länge sen och läste på Thermobars hemsida, hade för mig att de hade en batteridriven modell, så var inte fallet. Det finns en prototyp som drivs på gas däremot.
Jo den vet jag om :)

Nej precis, hittills har jag inte hittat nån batteridriven på marknaden tyvärr.
 
Jag testade med 3 flaskor med saltvatten, vattnet frös under natten..
Vad bra! Eller synd såklart, men bra att någon testat :)
Kan tänka mig att alla såna här olika lösningar säkert funkar ner till en viss temperatur, kan ju hända att det tex tar längre tid innan det fryser.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ca 20-30 meter mellan vattenutkastaren på huset och hästarnas vattentunna i stallet (beroende på om man räknar där slangen...
Svar
14
· Visningar
727
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
979
Senast: fio
·
Trädgård & Växter Har köpt flera olika typer av snittblommor som alla har torkat ihop snabbare än önskvärt. Har följt alla råd, ren vas, snittat blommor...
Svar
2
· Visningar
676
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp