Vattenkokare

lil-sis

Trådstartare
Vad har Ni för vattenkokare?

Och har någon testat den från Tefal som värmer vatten när man trycker på knapp så man får direkt ner i koppen?

Sv: Vattenkokare

Jag har en Braun Aqua Express:
household-guide-basic-kettle-wk210.jpg

Liten och smidig, rymmer 1,6 liter och i mitt tycke riktigt snabb och ganska snygg design. Tror att den finns i svart också.

Jag har en 49-kronorsvariant av märket Menuett. :p
Den värmer snabbare än alla vattenkokare jag har träffat på och rymmer ca 1,5 liter. Har hållt väl i 3 år nu, så den kan jag rekommendera... Det är väl bara designen som lämnar lite i övrigt att önska.

Jag har en 49-kronorsvariant av märket Menuett. :p
Den värmer snabbare än alla vattenkokare jag har träffat på och rymmer ca 1,5 liter. Har hållt väl i 3 år nu, så den kan jag rekommendera... Det är väl bara designen som lämnar lite i övrigt att önska.

Exakt samma :D

Jag har en sån här från Siemens:
siemens-porsche-tw91100.jpg

Om jag skulle köpt en nu hade jag tagit en sådan man kan ställa in temperaturen på så det inte blir för varmt vatten till teet.

Ah samma princip som den dära från Tefal.

Jag har en tendens till att glömma bort vattnet och om det då är hett på en gång så borde risken minska :D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 280
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: Flavor
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka