Växjö 2-4/11

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 3 183
Sv: Växjö 2-4/11

Utställning?
Vart då?

Kanske kan komma o kika iaf:D

(Får man ha med sig hund om man bara ska titta? //min svärmor)

Jag ska dit med min dvärgpinscher på lördagen, klass valp 6-9 månader. :)

Japp :)
Försöker lista ut om man får ta med besökande hundar inomhus, tänkte dra med Rexi isåfall:)

Enligt hemsidan får man ta med besökande hundar så länge man har vaccinatonsintyg, men undrar om det gäller inomhus:D

åhh vad roligt:)

Mamma var oxå lite osäker ifall man fick ta med besökande hundar eller ej. Men hon sa att vi får hem ett PM och där kommer det att stå ifall man få ta med besökande hundar eller ej. Jag kan ju skicka ett PM till dig då:idea:

Jag ska dit på fredagen och ställa den yngsta flatten.

Nån mer som ska på fredagen?

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 530
Senast: ufot
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Väntar på återkoppling från veterinär men som vanligt vill jag höra med era kloka här inne :D Min ena hund Effie bostonterrier på 8 år...
Svar
3
· Visningar
727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår