VCL hänger inte med

AgentCarter

Trådstartare
Svårt att få till rubrik på denna!

Jag använder VCL för att titta på filmer men mest föreläsningar från skolan som jag laddar ned (vilket vi får tror jag eftersom de har det som alternativ)
Nu har den kommit på något skumt, när jag tittar på föreläsningarna fungerar det bra enda tills lärare drar igång power pointen då så fryser den där, fast ljudet fortsätter.
Om jag sätter på en film fungerar det precis som vanligt.

Det är ju lätt att tro att detta beror på att det är något fel på föreläsningarna, men om jag stänger ner och startar föreläsningen igen så fungerar det ett tag och jag ser vad läraren gör.

Tillägg: Provade en nyss nedladdad föreläsning som jag vet inte har varit något kinkigt med, även den stannade men innan läraren drog igång sin power point

Sv: VCL hänger inte med

Jepp:angel: Så går det när man inte orkar tänka;)

Har provat att installera om det utan resultat, ska nog fixa ett annat video program.

Nej, måste vara fel på föreläsningarna. Har provat i quicktime och samma fel där. Skumt!

Nej, måste vara fel på föreläsningarna. Har provat i quicktime och samma fel där. Skumt!
Prova att ladda ner videon igen och kolla om någon annan har samma problem för filen kan vara korrupt. :)

Ingen har samma problem, laddade ner videon igen och fungerade inte i vlc med i quicktime. Tråkigt för jag föredrar vlc, men vad kan man göra.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 828
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 662
Senast: vtok
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka