Vem syr i ridstövlar?

S

sanwan

jag tänkte sätta in dragkedja i mina ridstövlar, men vem kan göra det åt mig? Sadelmakarna kan inte sy i så tunt läder, och skomakarna kan inte så i så tjockt läder :confused: Eller har jag bara hittat ovanligt ohjälpsamma skomakare och sadelmakare?
Kan man kanske skicka stövlarna till någon mer hjälpsam sko- eller sadelmakare?
 
det ska vara skomakare som gör sådant, sadelmakare har sällan de maskiner som krävs för att kunna sy i långa smala skaft.
 
Jag får alltså leta efter en mer hjälpsam skomakare då... Ska sätta mig med telefonkatalogen i morgon!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 246
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp