Vem tror ni blir nya ICA-Stig?

Tänk att det gick att utveckla sin branding genom dessa reklamfilmer och skriva fram en ny story. Det kunde man nästan inte tro efter att ha läst här i några dagar!
Fast vad pratar du om? ingenting av det du sa eller det du ville skulle ske skedde ju?
Du ville att Stig skulle ersättas av en kvinna, vilket folk sa inte funkade. Och ser du inte att Stig fortfarande är en man?

Jag ansåg att Stig kan inte ersättas av en kvinna utan av en manlig skådespelare, vilket var exakt det dem gjorde.
Däremot la dem till en NY roll som var en kvinna. Vilket jag också förslog att man kunde göra, dock förslog jag att man kunde pensionera Stig och låta en kvinna bli ny chef, men nu valde ICA att ha 2 chefer istället.

Det var ju dock ingen i denna tråd som kom på iden med 2 chefer :)
 
Njae. Det var ganska många tråddeltagare som försökte förklara det omöjliga i att ändra i storyn när skådesepelaren för rollen Ica-Stig skulle bytas ut.
Det var ingen som sa att det var omöjligt att skapa nya roller? Jag förslog ju t.o.m att vill dem ha en kvinnlig chef kommer dem troligen pensionera Stig och låta en ny kvinnlig roll bli chef.
Det enda folk ifrågasatte var att du tyckte Ica Stig skulle spelas av en kvinnlig skådespelade.

Folk sa bara att det var omöjligt för Stig att bli en kvinna, utan att det skulle bli en manlig skådespelare, och precis så blev det. Stig är fortfarande en man, inte en kvinna.
 
Det var ingen som sa att det var omöjligt att skapa nya roller? Jag förslog ju t.o.m att vill dem ha en kvinnlig chef kommer dem troligen pensionera Stig och låta en ny kvinnlig roll bli chef.
Det enda folk ifrågasatte var att du tyckte Ica Stig skulle spelas av en kvinnlig skådespelade.

Folk sa bara att det var omöjligt för Stig att bli en kvinna, utan att det skulle bli en manlig skådespelare, och precis så blev det. Stig är fortfarande en man, inte en kvinna.

Då missförstod du alla mina inlägg ungefär helt, men det är lugnt - nu är det avgjort.
 

Liknande trådar

Fritid Ge mig råd, har två tidningssamlare fullproppade med Hembakat. Tror det är ca 60 st plus en större julspecial. Vad är ett rimligt pris...
Svar
6
· Visningar
676
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 424
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Under FEI Sports Forum i april ska det tas beslut om de rekommendationerna som Equine Welfare and Wellbeing Commission lagt fram...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
285
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp