Vem var det som uppträdde..?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 658

Lenis

Trådstartare
Stod på löpbandet igår vid sjutiden och såg en kille uppträda på, tror jag det var iaf, EMA..? Såg ut som en ung Bryan Adams typ, svartklädd i enkel t-shirt och byxor. Hörde ju inte ett ljud och har aldrig sett människan förr så är bara nyfiken på om någon vet vem det var? Inte så ofta jag missat en artist bara sådär så blev nyfiken.

Sv: Vem var det som uppträdde..?

Tack!

Jag måste nu gå och slå ngt hårt i skallen på mig själv som inte kände igen sångaren i Killers.. jag som lyssnat en del på dem i hundra år, haha.. Jaja är väl tecken på att man är gammal när man inte vet hur ens favoritartister ser ut :o:D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 272
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 136
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 744
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka