Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är lite för långt bort för mig oxå...lsz skrev:Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist)
.......men måste ni hålla till så långt bortJag kan ju inte vara borta två dagar i sträck
![]()
Lines skrev:Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.
Vi kan vara här om ni vill (arboga)... finns ju ytor, soffor, golv och sängar osv att klämma ihop sig i om och när man vill sova...ghost skrev:Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!
Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?
Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem!![]()
(Säger hon som förmodligen inte kan vara med)
solros skrev:Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel.![]()
Du och alla andra är välkommna!cetzyboy skrev:Varför inte på Eskilstuna när V75 går där ????
Cetzy kommer då isåfall !!!
/Cetzy
800m? Då kommer du väl både fram och tillbakaNafayette skrev:Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......
Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
Endast 800 meter till närmaste systembolag.![]()
AM