Vems bajs???

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Morran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 3 591

Morran

Trådstartare
När jag kom hem idag så är det "nån" som har bajsat små, röda bajskorvar tvärs över nedersta trappsteget och i rabatten vis trappen. Men vem?? Aldrig sett nåt liknande? Ser ut som dieten har bestått av rönnbär, men storlek och form känns fel för alla djur jag vet för sig här omkring.

Bifogade filer

• IMG-20180302-WA0004.webp
    IMG-20180302-WA0004.webp
    335,6 KB · Visningar: 492
När jag kom hem idag så är det "nån" som har bajsat små, röda bajskorvar tvärs över nedersta trappsteget och i rabatten vis trappen. Men vem?? Aldrig sett nåt liknande? Ser ut som dieten har bestått av rönnbär, men storlek och form känns fel för alla djur jag vet för sig här omkring.
Har du något du kan lägga bredvid så man får en uppfattning om storleken? En tumstock?

Något väldigt litet som ätit mycket frolic? Då kan de bli så i färgen.
Liten kattbebis som fått tag i det kanske?

Fågel av något slag.

Ja, det verkar vara det mest troliga. Men vilken fågel? En jättesidensvans som varit förstoppad i flera dagar? Flera sidensvansar som gått på rad och bajsat ner trappan ?
Hur mycket bajs får egentligen plats i en fågel? Och kissar och bajsar inte fåglar samtidigt?
Aaaaa, så många frågor:nailbiting::D

Vi hade likadana korvar på ett staket på jobbet för två-tre veckor sedan, så troligtvis flera fåglar som skitit ikapp ;)

Ja, det verkar vara det mest troliga. Men vilken fågel? En jättesidensvans som varit förstoppad i flera dagar? Flera sidensvansar som gått på rad och bajsat ner trappan ?
Hur mycket bajs får egentligen plats i en fågel? Och kissar och bajsar inte fåglar samtidigt?
Aaaaa, så många frågor:nailbiting::D
En flock sidensvansar, de är ju ganska stora. 5 mm är inte så stora korvar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 679
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos... 2
Svar
30
· Visningar
6 330
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 074
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka