Verktygsfältet

Saybia

Trådstartare
Råkade komma åt nån/några knappar på tangentbordet för ett par dagar sedan och då hoppade verktygsfältet till vänster istället för att vara längst ner på bildskärmen. Vill ju ha det "där nere" men hur får jag tillbaka det? :confused:
 
Sv: Verktygsfältet

håll vänster musknapp nertryckt på fältet och dra det till nederkanten :idea:
 
Sv: Verktygsfältet

Ahhh, tack :D :bow:
Jisses vad brett fältet blev, nån som vet hur man får det smalare?
 
Sv: Verktygsfältet

För muspekaren precis över kanten på fältet, tills du får en dubbelpil, tryck ned vänster musknapp och dra försiktigt nedåt.
 
Sv: Verktygsfältet

Haha, gud vad jag verkar ha problem idag :D
Det verkar bara finnas två lägen för storleken på verktygsfältet, antingen är det brett eller så är det så smalt att det försvinner ur bild nästan, vill ju ha det "som vanligt" men med hjälp av att dra i det så hoppar det automatiskt till nåt av de lägena.

Sen har jag ett till problem:
Det blir ett grått fält på skrivbordet när jag kommer dit med musen och det skymmer övriga ikoner. Det försvinner dock när jag dubbelklickar nånstans på skrivbordet men det är oerhört irriterande att ha där övh :crazy: Så, någon som vet hur man blir av med det?

Här är en bild och här ser man även det breda verktygsfältet:
http://i14.photobucket.com/albums/a303/Saybia/bild1-1.jpg

Och här ser man hur det blir när jag försöker förminska verktygsfältet med hjälp av pilarna: http://i14.photobucket.com/albums/a303/Saybia/bild2.jpg

Grrr...jag ska ALDRIG pillra eller installera nåt som jag inte begriper mig på :mad: alla problem kom efter att jag installerat Window Blinds (som jag nu avinstallerat)
 
Sv: Verktygsfältet

okai, du vill alltså ha verktygsfältet som enkelrad? det ska gå att dra ner till enkelrad.. prova att högerklicka och kolla inställningarna på det.. kolla så att inte aktivitetsfältet är låst..

och "bronje"fältet helt borta?
högerklicka på det fältet och välj egenskaper, dölj eller inaktivera elle rnåt..
 

Liknande trådar

Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 625
Senast: gul_zebra
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
409
Senast: Fideli
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 085
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag har nu under en längre tid känt av ett obehag eller tyck under/nedanför vänster revbenen, längst ner vid revbenen. Har ulcerös...
Svar
1
· Visningar
636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp