Bukefalos 28 år!

Vet inte vad jag ska göra?

@Viva - så många gånger har jag tänkt att "ett brutet ben syns i alla fall". Har svårt att acceptera själv att jag har två sjukdomar som inte syns.
Jag har på mitt nuvarande jobb en bra chef, men på förra jobbet....Det var största anledningen till att jag bytte arbetsplats faktiskt, den chefen.

Se till att ta hand om dig själv nu så du får chans att må bättre.
Kram
Du kan ju tänka dig när min axel totalt:banana:pajade samtidigt som väggen kom närmare och närmare, den sjukskrivningen var inget att orda om.
 
Hon ringer allt när jag är sjuk ofta vid 6-7 tiden på morgonen så brukar stänga av mobilen och dra ur jacket. Men nu behövde jag mobilen själv och fick sätta på den, ett missat samtal och ett SMS som löd: Tanke på annat jobb?
Men gud! Hon går ju över alla gränser. Jag säger som @Magiana - det där är mobbing.

Jag tycker att du ska berätta allt om hennes beteende på AF. Hon förstör ju dina möjligheter att jobba!
 
Ska försöka ta upp det om jag får en tid till VC. Psykiatrienheten jag tillhör ska som sagt ligga nere till någon gång i mars. Undra vad hunden tycker om kedjetäcken. :angel:

Jag tror att hunden gillar kedjetäcket! :)
Ett tips, när du väl provar kedjetäcke;
om du är väljer mellan två tyngder, ex 8 eller 10 kg, ta det tyngre.
Man vänjer sig ganska snabbt vid att ha tyngden i täcket och då kan det kännas för lite om man tar ett som är för lätt.
10 kg brukar vara ganska bra för de flesta vuxna. Jag har 10 kg.
Är man väldigt stor kan man behöva 12 kg.
Är man väldigt magerlagd så kanske 8 kg är bäst.
Ska dock säga att jag känner en anorektisk person som väger runt 40-45 som valde ett täcke på 10 kg.

Hoppas du får ett täcke väldigt snabbt. Jag tycker mitt funkar jättebra.
Om jag reser så får det följa med. Jag sover ogärna utan det.

Angående din chef; instämmer med alla andra att hen inte verkar riktigt klok. :eek:
Jag tror inte det är tillåtet att hålla på så där. Jävligt gränslöst är det i alla fall. :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 210
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 778
Senast: sjoberga
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 660
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp