Vet ni någon bra säkerhetsväst?

millan10

Trådstartare
Letar efter en ny säkerhetsväst och undrar om ni här på Buke har några förslag på någon ni rekommenderar. Jag kommer att använda den när jag har lektion på ridskolan så den kommer inte användas mer än en gång i veckan. Priset får gärna ligga under 1000 kr. ;)
 
Sv: Vet ni någon bra säkerhetsväst?

Jag har en steeds tror jag att det heter från Hööks den kostar nog 899 kr tror jag. Man kan justera storleken och är "panelväst" (vet inte om det heter så)
 
Sv: Vet ni någon bra säkerhetsväst?

Airowear outlyne. Ligger över 1000:- men bättre väst kan du inte hitta.
 
Sv: Vet ni någon bra säkerhetsväst?

Racesafe är bekvämt och har bra hållbarhet, finns ofta begagnade till salu på t ex blocket och hästnet. Annars är outlyne också trevliga.

Har fått en racesafe i julklapp nu efter att ha behövt ny väst i 1 år :p, saknar bara en frisk häst så man får inviga den :).
 
Sv: Vet ni någon bra säkerhetsväst?

Jag gillar tipperary phoenix bäst. Tunn och märks knappt. Men den var krånglig att beställa från Usa så jag köpte en Riders Company istället.
Den är ok, varför jag valde den var för att den kändes bäst av alla jag provade under armarna. Ville ha en som man kan sitta avslappnat i och röra sig utan att känna det som om man har ett sköldpaddeskal på sig ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
757
Senast: __sofia__
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsväst till min dotter, snart 5 år. Jag hittade denna på XXL som var nedsatt till 600kr, från 1200. Är...
Svar
6
· Visningar
468
Senast: Krålus
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp