Bukefalos 28 år!

Veterinären nästa ( igen )

Calazirya

Trådstartare
Då har jag beställt tid för undersökning på min Schnauzer hane :( Han har en bamse bula på ena baklåret och jag ringde veterinären för lite vägledning och hon tyckte att vi skulle kolla upp det.

Det kan vara enbart en fettknöl ( vanligt på lite äldre hundar ) men så kan det ju även vara värre :cry:

Usch, min älskade lilla bebis
 
Usch vad jobbigt!!
Bra att du kollar det,men det är säkert en fettknöl.Äldre hundar kan ju bli lite knöliga.
Lycka till!
 
Dom kan inte säkert säga förens dom skurit upp och tittat.

Enligt vet så måste bulan bort, spelar ingen roll om det är en fettknöl eller tumör då den ligger illa till och klämmer på nerver i hans bakben ( därför han haltar ibland när han legat länge)

Så nu ska jag ringa försäkringsbolaget och kolla upp att allt är grönt eftersom operationen kommer kosta :crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 227
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
2 758
Senast: Takire
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 674
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp