Veterinärstudenter

Hahahahahaha! :up: Skitkul att du har fått jobb redan!! :D
Tack, jag är supernöjd :bump: Jag behöver inte ens bo "där ingen skulle tro att någon kunde bo", nåja, i de småländska skogarna blir det. Men riskerar nog inte lappsjuka iaf...
Det är visserligen bara ett vik. fram till december ut, men det är god chans till fast då de ska tillsätta fler veterinärer i höst. Om inte annat så ger det ju god chans till fast i ett annat distrikt efter :up:
 
Tack, jag är supernöjd :bump: Jag behöver inte ens bo "där ingen skulle tro att någon kunde bo", nåja, i de småländska skogarna blir det. Men riskerar nog inte lappsjuka iaf...
Det är visserligen bara ett vik. fram till december ut, men det är god chans till fast då de ska tillsätta fler veterinärer i höst. Om inte annat så ger det ju god chans till fast i ett annat distrikt efter :up:
Småland? Nu blir jag nyfiken! De lär inte vara nära mina trakter dock (jag bor nästan på gränsen mellan Småland och Västergötland), för jag tror närmaste DV-station i Småland för mig är Forsheda. :) Men åh va kul!!
 

Liknande trådar

Hemmet Är någon av dessa plugg till betong?
Svar
1
· Visningar
276
Senast: Wingates
·
Fordon En noob fråga.🙈 Är det fri parkering här övrig tid än vad som står? (Fotografiet) När jag pluggade till körkort sa de att 2...
2
Svar
36
· Visningar
1 667
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Halloj! Jag ska börja plugga på universitet! Det är något jag verkligen, verkligen kämpat för och jag så peppad på utbildningen...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 102
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Ugh, jag är inne på dag 8 med feber. Så trött, illamående och ont i kroppen nu att jag unnade mig en stilla, filmisk gråtstund idag...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp