Vetrinärbesikning

Sv: Vetrinärbesikning

Häst 1 klinikbesiktigades inkl. röntgen av en veterinär som jag valt, säljaren betalade.

Häst 2 gårdsbesiktigades av en vet. som säljaren anlitade, säljaren betalade.

Inte "enligt boken" även om det inte blivit några problem för just mej *peppar peppar* Nästa häst kommer jag bestämma veterinär och betala själv, för att ha på fötterna om ngt händer.
 
Sv: Vetrinärbesikning

Jag har köpt två hästar och bägge gångerna har hästarna besiktats på klinik och säljaren har stått för kostnaderna. När jag sålt häst (1 st) var det gårdsbesiktning och den bekostade jag.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
27
· Visningar
3 468
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
2
Svar
29
· Visningar
1 248
Foder & Strö Hej, Min ena häst är för överviktig för att släppa på bete vind för våg i sommar utan han kommer bredvid övriga och så ska han få...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: Anna-Bella
·
Ekonomi & Juridik Det är mycket diskussion om att veterinärvårdspriserna är för höga och att det leder till för höga premier. Ja, att riskbolagen tar ut...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
8 704
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp