Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att testa och räkna får en stund, klockan ringer 06:00 så testar jag natta resan nu så kanske det kan bli en timme eller två med tur? och så lite ordentlig vila så blir det nog bra.
 
Jag ger upp. Fattar inte vad i helvete som hänt med mina sovrytmer. Somnar i vanlig tid, 23-01 och vaknar sedan efter fyra, fem timmar och kan inte somna om. :meh:
 

Hmm, möjligtvis, men inte mer än annars. Tom när jag tar en insomningstablett sover jag inte hela natten utan vaknar efter ett par timmar. Är inte direkt hållbart i längden och är halvdöd på eftermiddagen. Suck, så nu sitter jag och läser slowcooker recept istället. Och upptäcker att jag naturligtvis inte har sambal olek hemma så måste gå till affären igen idag. :arghh: Varför saknar man alltid en ingrediens?
 
LITE mycket denna veckan egentligen.... Idag är det hundträning 18:30-20:30. Det är lite för sent för mig, och sedan är jag alldeles för uppe i varv för att kunna lägga mig vid normal tid ca 21:30 (ja, jag går upp kl 5 varje morgon...). Imorgon 7:30-8:00 kommer elektrikern, som prompt måste träffa MIG (det duger inte med min engelsktalande man :meh: ) så vi kan "stämma av". Men KUL att de ska fixa vår stallbelysning imorgon ändå :) ! Och när som helst hör väl mekanikern av sig angående att delarna har kommit - och då ska bilen in och lagas. Hovslagar-tur på fredag eftermiddag/kväll. Sa jag att jag behöver kånka med mig några balar spån hem idag med.....
Så idag är en sådan dag när jag är evinnerligt tacksam för crock-potten :up: !! Ska ladda den med grytbitar och rotfrukter innan jag åker, och i eftermiddag har jag en HÄRLIG soppa som väntar när jag kommer hem :) ... En mindre "måste".... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 341
Senast: Hazel
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 226
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp