Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag limmat, limmat och limmat lite till. Och däremellan pressat och väntat. Men nu jäklar är det färdigt!
Eller ja, måste invänta att sista limningen stelnar ordentligt och sen kolla igenom att alla metallben ligger an mot stenarna och dubbelkolla att det inte finns några lösa delar. Så i eftermiddag eller imorgon ska hon få prova det :up:
22491551_1737323476287172_7053571638131650282_n.jpg
 
Försöker ta mig upp och åka till jobbet. Två sömnlösa nätter och ångerst som gnager är emot mig :cry:
 
Funderar redan på vilka färger jag ska välja till nästa pannband. Någon som har idéer? Tänkte nog göra ett med dubbla rader av dom breda stenarna.
Färgerna som finns tillgängliga är: grå, ljusrosa, ljuslila (dom första tre syns i pannbandet ovan), ofärgad, "vitgrumlig", clear ab, ametist, mörk ametist (ser mest svart ut), ljus turkos, mörk turkos, blå och grålila. Har även nån liten blandpåse med få stenar av andra färger.
 
Här har det regnat hela natten, har gjort frukost och passar på att ladda allt som ska laddas innan eventuell åska återvänder :up:
 
Hästar ute, stallet klart :) Lite skolarbete nu på fm kanske, eller så gör jag det medan mannen är på jobb i eftermiddag :idea:
 
Funderar redan på vilka färger jag ska välja till nästa pannband. Någon som har idéer? Tänkte nog göra ett med dubbla rader av dom breda stenarna.
Färgerna som finns tillgängliga är: grå, ljusrosa, ljuslila (dom första tre syns i pannbandet ovan), ofärgad, "vitgrumlig", clear ab, ametist, mörk ametist (ser mest svart ut), ljus turkos, mörk turkos, blå och grålila. Har även nån liten blandpåse med få stenar av andra färger.
turkos och ametist?
 
Kom på (vet inte hur man raderar inlägg? :o) att det kanske inte ar du just som krockat...Läste som telefonkö hahaha. Nyss vaknat här, skyller felläsningen på det :angel::o
 
Vaknade i morse och trodde det var lördag, lite gramsen att sambon inte väckt mig och sagt till han åkte till båtklubben så tidigt :meh:
Kom sen på att det INTE var lördag utan jag var försenad till jobbet :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 585
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 134
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 385
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp