Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Datorn stod och uppdaterade i 1,5 timme. Störigt. Hoppas det inte kommer fler jätteuppdateringar på ett tag nu.
Ännu mera störigt är att jag fått bananflugor. :arghh:

Stör mej som attans på att mina sweet bbq chips inte smakar det minsta bbq. smakar lite sött om man verkligen känner efter. Totalt smaklösa och absolut inte värda en krona. Avskyr smaklösa chips :rage:

• Martina-koden av Martina Haag. Barn som spyr överallt, töntiga partners som förstör men förlåts, idéer som ska verka charmiga men bara är puckade.
  • Martina Haags röst. Vad är det för fel på vuxna kvinnor som verkar försöka låta som beskäftiga och gulliga småbarn?
  • Att Martina Haag fått läsa in sin egen ljudbok.
  • Min oförmåga att lägga bort böcker innan de är slut.
Edit: Nej, nu tvingar jag fram lite personlig utveckling och avbryter ändå. Livet är för kort.

Att chefen sa att vi kan börja lite senare än vanligt nu iom att vi inte har så många hästar inne. Jag vill inte börja senare för vi har frukost efteråt och det är typ min heliga stund på hela dagen. Jag vill sitta i en timme + och bara dricka kaffe, kolla på nyheterna och filosofera... Visst det är upp till mig att bestämma om vi ska börja sebare eller ej men jag känner mig samtidigt så rutten som inte vill ge dem sovmorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 243
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 188
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 939
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 037
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V