Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh well. Instämmer i kören med @LadyCovergirl att DHL hör hemma på varmare breddgrader en våning ner. :banghead:

Mitt tränspaket gick tydligen iväg från GBG - Sthlm natten mot måndag visade det sig nu när jag har kolli-ID på det ocks. Detta tog ca. 9 h. Det kom till postterminalen i Hägersten (södra Sthlm) igår vid 08-tiden. Då kan man ju tycka att det borde kommit till mig igår, eller åtminstone idag. Men nix, nepp och nej. :banghead:
Det står bara "levererat till DHL Hägersten måndag kl. 08.13", sen inget mer.
Helt fantastiskt att det kan ta 9 h att köra paketet de 47 milen från GBG - Sthlm, men att man inte ens på 2 dagar lyckats köra det 18 km från Hägersten - Hålan. :banghead:
Får hoppas att det kommer imorgon iaf....

Försökte säga upp mitt gymkort idag. Nähäpp, det gick minsann inte att göra via hemsidan utan ska göras på plats :meh:

Försökte säga upp mitt gymkort idag. Nähäpp, det gick minsann inte att göra via hemsidan utan ska göras på plats :meh:

Där kan man smälla dem på fingrarna lite. Det finns en dom, tror det är hos KO, som slagit fast att det är oresonligt att man måste säga upp ett avtal på ett speciellt sätt (komma in fysiskt). Det skall, enligt domen, gå att säga upp via tex telefon eller mail.

Där kan man smälla dem på fingrarna lite. Det finns en dom, tror det är hos KO, som slagit fast att det är oresonligt att man måste säga upp ett avtal på ett speciellt sätt (komma in fysiskt). Det skall, enligt domen, gå att säga upp via tex telefon eller mail.

Ja det går ju säkert att säga upp via telefon, men jag tänkte att det bara skulle vara att någonstans kunna "avsluta medlemsskap" när man ändå är inloggad. Men får svänga förbi dem nån dag och säga upp det på plats.

Jag stör mig på att det kommer in ett och annat rötägg till användare på detta annars så trevliga forum - plötsligt är det nån jäkla pappskalle som tagit över en helt tråd med allmänt vidriga åsikter. Jag orkar verkligen inte med sånt sabberi

Jag stör mig på massvis idag!

• Användare på Buke som envisas med att hålla på och tagga folk i trådar kors och tvärs, in i absurdum. Hallå det finns PM och hallå folk hittar väl (oftast) trådar själva de är intresserade av? [helt onödig grej att störa sig på]
  • FOLK SOM SÖRPLAR. Vill seriöst vråla på mina kollegor varenda morgon för att de sörplar sitt jävla kaffe så man blir fan tokig i huvudet. [rimlig sak att störa sig på!]
  • Att ingen bara kan komma till mig och min man och bestämma vart vi ska åka på semester. För här fattas fan inga beslut :meh:.
  • Att jag inte har full energy i mitt spel så jag kan spela innan jag ska somna :arghh: [SÅ rimlig sak att störa sig på]

Sju dagar
Sju svartvita bilder
Inga husdjur
Inga människor
Inga förklaringar
Utmana någon varje dag.

Över hela min FB feed varje dag den senaste veckan. Och sen ett ointressant kort på en pizzakartong eller husfasad eller liknande.

Så fruktansvärt meningslöst! :arghh:

Sju dagar
Sju svartvita bilder
Inga husdjur
Inga människor
Inga förklaringar
Utmana någon varje dag.

Över hela min FB feed varje dag den senaste veckan. Och sen ett ointressant kort på en pizzakartong eller husfasad eller liknande.

Ja! Så himla andefattig grej :confused: Man skulle bra gärna vilja ha ett snack med den som hittar på alla dessa urtråkiga "utmaningar" :cautious:
Jag har dessutom en i min feed som ändå postar bilder med människor på, och några som behöver kommentera detta faktum. Snark. :meh:

Sju dagar
Sju svartvita bilder
Inga husdjur
Inga människor
Inga förklaringar
Utmana någon varje dag.

Ha ha , jag har postat bara för det är så dumt, men vägrar utmana nån och jag gör så sjukt meningslösa bilder just bara för att det är en sån jävla korkad grej. Stallgången, en bro, en sladdhärva ...på den verkligen töntigaste tristnivån

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 248
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 188
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 947
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 038
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka