Jag stör mig på att det där inlägget inte är en video så jag får höra beskrivningen istället![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att det där inlägget inte är en video så jag får höra beskrivningen istället![]()
Vi vill ha sol och bad! Inte för mycket turister. God mat. Schysst standard. Är det Prag?Prag?
Vi vill ha sol och bad! Inte för mycket turister. God mat. Schysst standard. Är det Prag?
Gissar att Spanien går bort.. Och så även Portugal kanske? Annars är det mitt förstahandsförslagVi vill ha sol och bad! Inte för mycket turister. God mat. Schysst standard. Är det Prag?
Jag stör mig på att min hästs struppipningsoperation hade gått upp. Så den ska göras om. Ny lång konvalescens mitt i vintern. Superkul med världens mest energiska ADHD-häst.
Har kikat lite på det men det känns bara sådär tyvärr (jag har varit där tidigare också).Sicilien? (fast det kanske är för turistigt?)
Spanien åker vi till oavsett i och med att vi har släkt där så vi vill gärna åka någon annanstans. Portugal går bort.Gissar att Spanien går bort.. Och så även Portugal kanske? Annars är det mitt förstahandsförslagAnnars kanske Albanien? Eller Kroatien?
Aha! Visste inte att ni ville sola o bada. Kroatien, Sardinien?Vi vill ha sol och bad! Inte för mycket turister. God mat. Schysst standard. Är det Prag?
Vi behöver inte kapa trådenAha! Visste inte att ni ville sola o bada. Kroatien, Sardinien?
Kusten eftersom ni vill badaHar kikat lite på det men det känns bara sådär tyvärr (jag har varit där tidigare också).
Spanien åker vi till oavsett i och med att vi har släkt där så vi vill gärna åka någon annanstans. Portugal går bort.
Och ja Albanien och Kroatien är säkert fint men liksom vart ska vi? Känns som värsta djungeln och så svårt att hitta rätt.
(Är medveten om hur mycket vi förstorar upp det här)
Stör mig på folk som säger pumpa puder. Det låter så töntigt att något i mig dör varje gång jag hör det
Vad betyder det? Åka skidor? Snorta kokain? Sminka sig mycket? (Slut på gissningarStör mig på folk som säger pumpa puder. Det låter så töntigt att något i mig dör varje gång jag hör det
Vad innebär det?
Vad betyder det? Åka skidor? Snorta kokain? Sminka sig mycket? (Slut på gissningar)
Fan vad bra jag ärDet betyder åka skidor i pudersnö.![]()
Det betyder åka skidor i pudersnö.![]()