Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att min hästs struppipningsoperation hade gått upp. Så den ska göras om. Ny lång konvalescens mitt i vintern. Superkul med världens mest energiska ADHD-häst.

Jag stör mig på att min hästs struppipningsoperation hade gått upp. Så den ska göras om. Ny lång konvalescens mitt i vintern. Superkul med världens mest energiska ADHD-häst.

har en rastlös häst i box med gipsad hov - det går att släppa ut om det inte är blött ... :banghead: eller hur .. men som tur var tar han boxvilan med större ro än vad jag trott - men ser till att ha sällskap hela tiden annars lär han väl rasera hela stallet. mockning två gånger om dagen - *bara 7 dagar kvar ...*

Sicilien? (fast det kanske är för turistigt?)
Har kikat lite på det men det känns bara sådär tyvärr (jag har varit där tidigare också).
Gissar att Spanien går bort.. Och så även Portugal kanske? Annars är det mitt förstahandsförslag :) Annars kanske Albanien? Eller Kroatien?
Spanien åker vi till oavsett i och med att vi har släkt där så vi vill gärna åka någon annanstans. Portugal går bort.

Och ja Albanien och Kroatien är säkert fint men liksom vart ska vi? Känns som värsta djungeln och så svårt att hitta rätt.

(Är medveten om hur mycket vi förstorar upp det här :D)

Har kikat lite på det men det känns bara sådär tyvärr (jag har varit där tidigare också).

Spanien åker vi till oavsett i och med att vi har släkt där så vi vill gärna åka någon annanstans. Portugal går bort.

Och ja Albanien och Kroatien är säkert fint men liksom vart ska vi? Känns som värsta djungeln och så svårt att hitta rätt.

(Är medveten om hur mycket vi förstorar upp det här :D)
Kusten eftersom ni vill bada ;) Split och kanske någon kroatisk ö, det finns några stycken.

Stör mig på att jag höll på att somna flera gånger framför tvn så tänkte att ok jag tar väl en lur då och ställde alarmet på 15.00. Sen skulle jag somna. Tror ni jag gjorde det? :meh:
Stör mig alltså på att jag inte somnade när jag fick.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 243
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 188
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 939
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 037
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V