Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är kanske hemsk, men jag kan inte låta bli att bli sjukt irriterad på en kollega som piper och bara jobbar halvtid nu för att hon för 1 månad sen körde på en hare och nu har hon whiplash-skada och kan inte jobba. Hon skulle upp på sina vanliga 75 % i veckan men det var bara FÖR MYCKET enligt henne.
Vi har inget fysiskt krävande jobb och jag fick en häst helt över mig innan sommaren, men inte fan stannade jag hemma för det. BRÖÖÖÖÖÖÖÖL
Ja, hon kan säkert må dåligt i kroppen, men enligt henne har hon fått whiplash av den här "olyckan"... Så det är väl det jag stör mig på mest. En hare liksom...Din kollega är säkert undersökt av läkare och dålig men någonstans undrar jag hur i h-e man får en whiplash av att köra på en hare?! Jag har kört på två rådjur utan att få det...
Din kollega är säkert undersökt av läkare och dålig men någonstans undrar jag hur i h-e man får en whiplash av att köra på en hare?! Jag har kört på två rådjur utan att få det...
Det får man inte, för det är ju inte värre än att köra över ett litet guppMen det lär väl vara en egendiagnos och inte en av läkare satt diagnos kan man tänka sig.
Tyvärr så får hon det, kika in på Idols facebook-sida för "trevlig" läsningFår hon? Det har jag missat! Jag och morsan sitter istället varje idolkväll och snackar om hur förbannat bra hon är som programledare och att hon utklassar de flesta på den punkten.
Snacka om att det går utförJa, det är sant det, så kallades de. Har hört både prinslock och råttsvans.
Trodde också att de var borta, tills jag för någon vecka sedan såg några knaddar med tofs, och nu tycker jag att de är "överallt"
Och angående hockeyfrillan, så hade den ju redan en sorts come back i lightversion någongång där i början av 2000-talet(?)![]()
På företag som envisas med att göra balsam-flaskorna lika stora som schampo-flaskorna. Det mejkar ingen sense!![]()
Är det så alltså? Jag som trodde att det var jättevanligt att använda mer schampo än balsam! Men det är klart, har man kortare hår så är det kanske annorlunda. I mitt fall använder jag nog typ tre gånger så mycket schampo som balsam, då jag har långt hår men bara sätter balsam i topparna.Fattar inte problemet riktigt?För vissa kanske det går åt lika mycket ungefär, men tror de är undantagen snarare än regeln. På dig anar jag att det skulle vara självklart att det går åt mycket med schampoo än balsam, men för mig är det tvärt om. Gör nog av med iaf dubbelt så mycket balsam som schampoo. Har aldrig sett någon nödvändighet i att flaskorna ska ta slut samtidigt
![]()
Haha, inte dka du skämmas! Det är var så främmande för mig att de skulle ta slut samtidigt att jag inte ens tänkt på detÄr det så alltså? Jag som trodde att det var jättevanligt att använda mer schampo än balsam! Men det är klart, har man kortare hår så är det kanske annorlunda. I mitt fall använder jag nog typ tre gånger så mycket schampo som balsam, då jag har långt hår men bara sätter balsam i topparna.
Och angående din sista mening så är det nog mer nån slags tvångstanke i mig som det stör - jag gillar inte när det inte är symmetriskt, när det inte går jämnt uppOch så tycker jag om att köpa "kombos" med schampo och balsam ur samma serie, samtidigt som jag gillar att testa nya märken. Då blir det besvärligt när man har en halv flaska balsam kvar från den förra omgången... Det är så löjligt mycket I-landsproblem över det hela att jag skäms!
![]()
Är det så alltså? Jag som trodde att det var jättevanligt att använda mer schampo än balsam! Men det är klart, har man kortare hår så är det kanske annorlunda. I mitt fall använder jag nog typ tre gånger så mycket schampo som balsam, då jag har långt hår men bara sätter balsam i topparna.
Och angående din sista mening så är det nog mer nån slags tvångstanke i mig som det stör - jag gillar inte när det inte är symmetriskt, när det inte går jämnt uppOch så tycker jag om att köpa "kombos" med schampo och balsam ur samma serie, samtidigt som jag gillar att testa nya märken. Då blir det besvärligt när man har en halv flaska balsam kvar från den förra omgången... Det är så löjligt mycket I-landsproblem över det hela att jag skäms!
![]()
Jag stör mig på att jag skulle vara snäll och låta jehovas vittnen som ringde på köra igenom sitt "standardtal" eftersom personen som pratade var märkbart nervös och stod och skakade. Det slutade såklart med att jag fick tre miljoner broschyrer att läsa och ett "och så kommer vi tillbaka snart så kan vi prata mer!"Det roliga är att jag inte sa ett ord annat än "nä" på allt. Jag är inte intresserad, jag är inte troende, jag vill inte veta mer..
![]()
Åh nej!Jag gjorde i princip samma sak för drygt sju år sedan när jag var nyinflyttad och ett par gamla damer kom och ringde på. Jag ville ju bara vara artig och inte schasa iväg tanterna.
Sedan dess har dock Jehovas dykt upp med jämna mellanrum, typ en gång om året eller så. De måste på något sätt notera vilka som är "mottagliga" eller nåt eftersom de aldrig ringer på hos min granne i samma uppgång...
Hos mej tar schampot aldrig slut fastän jag överdoserar och är riktigt generös. Men balsamet tar slut innan jag har hunnit till hälften av schampot. Och då försöker jag ändå snålaHaha, inte dka du skämmas! Det är var så främmande för mig att de skulle ta slut samtidigt att jag inte ens tänkt på detjag har väldigt lockigt hår, och relativt torrt. Så använder inte ens schampoo varje gång jag "tvättar" håret. Balsam går det åt ordentliga mängder av dock, för att jag ska kunna reda ut trasslet öht
![]()